بهترین دستگاه های واقعیت مجازی متاورس

پرش جادویی
MagicLeap یکی از محبوب ترین شرکت های واقعیت افزوده است. فناوری پوشیدنی در سال 2010 توسعه یافت. Magic Leap 1 یک دستگاه واقعیت افزوده است که بر ترکیبی از محاسبات با عملکرد بالا و یک عامل فیزیکی سبک تمرکز دارد.
Magic Leap 1 ورودی چند رسانه ای با تأخیر کم را برای پردازش تعاملات کاربر فراهم می کند. این در ارتباط با کنترلر 6DoF کار می کند که بازخورد لمسی و همچنین کنترل دقیق را امکان پذیر می کند. این بدان معنی است که شما می توانید اجزای اشیاء مجازی را هنگام تعامل با آنها احساس کنید. Magic Leap 1 همچنین دارای ردیابی چشم، ردیابی دست و ورودی صوتی برای ساده کردن تعامل AR است.

Magic Leap 1 قدرت محاسباتی زیادی دارد در حالی که تنها 316 گرم وزن دارد. با توجه به اینکه این ابزار سبک وزن می تواند تجسم سه بعدی و حضور همزمان با برنامه های آنلاین را انجام دهد، یکی از شگفتی های واقعی در بین دستگاه های متاورس است.

مایکروسافت
نسخه واقعیت افزوده مایکروسافت که از آن به عنوان “واقعیت ترکیبی” یاد می کند، هولولنز است. پیش بینی های سه بعدی فعال شده توسط این لنزها به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء مجازی را در واقعیت ترکیبی دستکاری کنند. پیش بینی های دیجیتال را می توان با استفاده از انواع حسگرها، اپتیک پیشرفته و پردازش سه بعدی با محیط واقعی ادغام کرد. ممکن است مجبور باشید مدت زیادی منتظر بمانید تا ببینید یک هدست واقعیت ترکیبی به نفع مصرف کننده معمولی است که در درجه اول هدف آن بهبود همکاری و کارایی شرکت است.
علاوه بر عینک‌های واقعیت افزوده، بسیاری از غول‌های فناوری مانند متا و اپل با پوشیدنی‌های هوشمندی که شامل کنترل دستیار هوش مصنوعی، پخش صدا و تصویر و ضبط عکس و ویدیو می‌شود، وارد رقابت شده‌اند. نمونه ای از این شراکت متا و ری بن است.

عینک گوگل
یکی از اولین نسخه های AR که وارد بازار شد عینک اصلی گوگل بود. اما در سال 2013 به دلیل نگرانی های عمومی در مورد قابلیت های ضبط ویدیو ناپدید شد. Glass Enterprise Edition 2 یکی از دستگاه های متاورس است که امروزه با گسترش مفهوم اولیه، پتانسیل واقعی واقعیت افزوده را نشان می دهد.
پردازنده XR1 در آخرین نسخه Google Glass پردازش کارآمد و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته را ارائه می‌کند. طراحی نوآورانه به لطف هوش مصنوعی و پردازش های مرتبط با اپتیک بهبود یافته، عملکرد عالی را ارائه می دهد.

این Metaverse فیلمبرداری کامل 720p با میدان دید 80 درجه را فراهم می کند. Wi-Fi دو باند و GPS داخلی نیز در آن گنجانده شده است. اگر کسی به دوربین بهتری نیاز دارد، Glass را می توان به یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای فیلمبرداری HD ارتقا داد. فرآیند فرمان صوتی در Google Glass Edition 2 را ساده می کند. این تجهیزات متاورس به زودی در چند سال آینده راه اندازی خواهد شد.
ووزیکز
چندین ابزار Metaverse از Vuzix در دسترس هستند، از جمله چندین نسخه سازگار با AR. M400 با استفاده از موجبرهایی با فوکوس حدود 1.5 متری دستگاه قدرتمندی است. این یک مدل بینایی ارائه می‌کند که نسبت به بسیاری از فناوری‌های رقیب، ارتباط یکپارچه‌تری با بینایی انسان دارد. حتی افراد دارای اختلالات بینایی نیز ممکن است از آن استفاده کنند. آنها همچنین یک نسخه سبک تر از M400 به نام M400C را ارائه می دهند. با این حال، بیشتر قابلیت های پردازشی او برای انجام این کار حذف شده است. اتصال M400C به یک سیستم کامپیوتری دیگر ضروری است.
خط تولید دیگری که اپتیک موجبر را با سیستم AR مستقل ترکیب می کند Vuzix Blade است. Vuzix Blade در درجه اول برای اهداف تجاری تبلیغ می شود. به عنوان مثال، می توان از آن برای همکاری، آموزش و موجودی استفاده کرد. با این حال، امکانات عینک عملا نامحدود است. آنها مانند گوشی های هوشمند کاربردی و ساده هستند.

متاورس چیست

زمین رایگان در متاورس