چگونه می توان زمین رایگان در متاورس دریافت کرد

از سال 2020، متاورس با ظهور مفاهیم فوق‌بعدی مانند واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

در قلب تبلیغات پیرامون متاورس، املاک و مستغلات مجازی است، با قطعات مجازی زمین در پلتفرم های متاورس که هزاران تا میلیون ها دلار به فروش می رسند.

با این حال، با توجه به قیمت بسیار زیاد در پلتفرم های متاورس مانند Cryptovoxels، Decentraland و Sandbox، این سوال همچنان باقی است. آیا امکان دریافت زمین متاورس رایگان وجود دارد؟

چرا باید در متاورس فعالیت کنید؟
Metaverse هنوز به جریان اصلی تبدیل نشده است، اما این مانع از عجله سرمایه گذاران برای خرید یک قطعه زمین مجازی در پلتفرم های محبوب Metaverse نمی شود.

نقطه ضعف این عجله به سمت زمین در متاورس، افزایش نجومی هزینه دریافت زمین در پلتفرم های متاورس AAA مانند Sandbox است.
اما این امر نباید مانع از ورود شما به فضای متاورس و خرید املاک مجازی شود.

اولا، این یک سرمایه گذاری با ریسک بالا و بازده بالا است. متاورس هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده است، اما مردم در حال ورق زدن تکه‌های زمین مجازی و کسب درآمد از آن هستند.
کسانی که در زمان راه‌اندازی هر دو پلتفرم زمین‌هایی را در Decentraland و Sandbox خریداری کردند، اکنون 1000 درصد سود کسب می‌کنند.
همچنین، هنگامی که متاورس به جریان اصلی تبدیل شود، تقاضا برای زمین در جهان های مجازی دو برابر می شود و هزینه به دست آوردن زمین در متاورس افزایش می یابد.
علاوه بر این، سرزمین متاورس یک دارایی دیجیتال است و با دیجیتال شدن جهان، سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال ایده بدی نیست.

چگونه می توانید زمین رایگان در متاورس دریافت کنید؟
برخی از روندها وجود دارد که می توانید از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی دنبال کنید، که می تواند به شما کمک کند زمین رایگان در متاورس بدست آورید.

در اینجا چند راه برای دریافت زمین Metaverse به صورت رایگان وجود دارد.
1. پروژه های جدید Metaverse
2. Airdrops
پلتفرم های متاورس که می توانید زمین رایگان دریافت کنید

• Warriors of Aradena
• Next Earth
• Overline
• Cornucopias

متاورس چیست

ارز متاورس