پیش بینی قیمت ETP Metaverse 2022-2031: آیا ETP سرمایه گذاری خوبی است؟

Metaverse ETP چیست؟
ETP، ارز رمزنگاری شده بومی زنجیره بلوکی متاورس، از سال 2018 وجود داشته است. ارز رمزنگاری قابل شناسایی متاورس دارای 100 میلیون توکن ETP در گردش است. کمترین مقدار ممکن برای یک توکن ETP 10^-8 است.

ارز دیجیتال Metaverse، ETP، پیاده سازی منحصر به فرد خود را به عنوان یک معیار دارایی دیجیتال از طریق توکن هوشمند Metaverse (MST) جشن می گیرد، در حالی که به عنوان وثیقه در تراکنش های بلاک چین نیز استفاده می شود. این فناوری هوشمند از فناوری‌های جدید بلاک چین مانند قراردادهای هوشمند، هویت‌های دیجیتالی مانند آواتارها، دارایی‌های هوشمند و ارزهای رمزنگاری منحصربه‌فرد Metaverse ETP که در یک کیف پول سخت‌افزاری ذخیره می‌شوند، استفاده می‌کند.
بلاک چین Metaverse فقط امکان پرداخت در ETP را می دهد که برای دارندگان ETP مفید است. برای اطمینان از استفاده مداوم از ETP، هزینه های تراکنش برای فعالیت های مختلف در بلاک چین دریافت می شود.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال اغلب نگران مکانیسم توزیع کلی مورد استفاده هستند. در زیر تجزیه و تحلیل دقیق ETP Tokenomics و نحوه تاثیر آنها بر قیمت فعلی سکه ETP در ETP Metaverse آورده شده است.
ارزش بازار Metaverse ETP از زمان عرضه آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ارز دیجیتال دیجیتال رشد ثابتی در ارزش ETP داشته است اما همچنین در طول بازار نزولی ارزش ETP را کاهش داده است.

با نگاهی به تاریخچه قیمت تمام وقت و تحلیل تکنیکال ارزش ETP، واضح است که یک روند نزولی کلی وجود داشته است. بالاترین قیمت های ثبت شده برای Metaverse ETP به سال 2018 برمی گردد که در صرافی های ارزهای دیجیتال راه اندازی شد.
با این حال، ارزش بازار بسته به احساسات حاکم بر بازار به طور قابل توجهی بالا و پایین نوسان داشت. روند نزولی که از اواسط سال 2019 آغاز شد، از آن زمان به کاهش قریب‌الوقوع ارزش ETP و کاهش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال منجر شد.

کاهش ارزش را می توان به تغییر در بلاک چین اصلی ارز دیجیتال نسبت داد که کاربران را ملزم به انتقال توکن های ETP خود می کند که از تراکنش ها پشتیبانی می کند.
پلتفرم Metaverse به پیاده سازی منحصر به فرد خود از هویت های دیجیتالی مانند آواتارها می بالد. ارزش ETP می تواند از روند نزولی خود به دلیل ویژگی های مالی غیرمتمرکز امیدوار کننده ای که زیرساخت زیربنایی بلاک چین Metaverse را تشکیل می دهد، بازگردد.

متاورس چیست

مزایا و معایب متاورس