10 پیش بینی برتر متاورس در سال 2023

امروزه، کل جهان در مورد متاورس است زیرا نوید تغییر نحوه کار، بازی و تعامل ما در اینترنت را می دهد. Metaverse از ریشه‌های اولیه‌اش در رسانه‌های اجتماعی، بازی‌های چندنفره انبوه، به تجارتی همه‌جانبه‌تر در کمترین زمان تبدیل شده است. با توجه به پتانسیل عظیم متاورس و کاربردهای متنوع آن، پیش بینی اینکه چقدر متاورس در حال کار است، تعجب آور نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به 10 پیش بینی در سال 2023 بیندازیم.

متاورس های متعدد
Metaverse بر روی یک اکوسیستم یکپارچه واحد بسیار شبیه به اینترنت ساخته شده است. در آینده نزدیک، احتمالاً شاهد پلتفرم‌های متاورس مستقل با اقتصادهای جداگانه و توانایی انتقال دارایی‌ها و اشیاء بین دنیاها خواهیم بود.

مسائل امنیتی و حریم خصوصی جدیدی پدیدار خواهد شد
مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی همیشه مورد توجه بوده است. انتظار می‌رود که متاورس چالش‌های جدیدی را برای امنیت سایبری، حقوق حریم خصوصی، انطباق با مقررات، شهرت برند و تلاش‌های ضد تقلب ارائه کند. آیا می توانید بهتر شوید؟
متاورس به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد
بازار متاورس در حال رشد است و محدودیتی برای آن وجود ندارد. در این راستا، شرکت مشاوره مدیریت McKinsey and Company پیش‌بینی کرده است که اقتصاد متاورس تا سال 2030 می‌تواند تا 5 تریلیون دلار تأثیر بگذارد. اکنون همه چیز بر یادگیری مجازی، تبلیغات و بازی تأثیر خواهد گذاشت.
متاورس تمام عملیات تجاری را متحول خواهد کرد
عصر تحول دیجیتال است و متاورس به بهترین شکل ممکن به آن کمک کرده است. بسیار محتمل است که فناوری‌های متاورس می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا نمایش‌های مجازی کانال‌ها، محصولات و فرآیندهای فیزیکی را برای بهبود عملیات فیزیکی به دست آورند. در انجام این کار، متاورس بر هر جنبه ای از هر کسب و کار، از جمله نحوه انجام کار، محصولات ارائه شده، نحوه توزیع محصولات و نحوه عملکرد کسب و کار تأثیر می گذارد.
Metaverse فناوری ها را یکپارچه خواهد کرد
در طول این مدت، فروشندگان خدمات مدیریت شده و ماشین های مجازی را قبل از اینکه ابر رویکردهای متفاوت را در معماری های سازمانی جدید ادغام کند، ارائه کرده اند. اکنون، با Metaverse، این امکان کاملاً برای شرکت‌ها وجود دارد که با گزینه‌هایی برای کاوش در استودیوهای Metaverse، طراحی استراتژی‌ها و آزمایش‌ها به همان شیوه‌ای که ابر بر عملیات امروزی تأثیر می‌گذارد، بمباران شوند.
نوآوری های رباتیک شتاب یافته
متاورس منجر به یک سری اختراعات متنوع شده است. امروزه دنیای متاورس دیگر محدود به مردم نیست. ربات ها نیز از آن سود خواهند برد. Metaverse به مهندسان کمک می کند تا ربات های هوشمندتر را آموزش دهند تا به اهداف تجاری به طور موثر و کارآمد دست یابند.

شرکت ها واقعیت را در جهان ایجاد می کنند
با این حال، یکی دیگر از پیش‌بینی‌های متاورس که نمی‌توان نادیده گرفت، روشی است که شرکت‌ها واقعیت را در متاورس ها قرار می‌دهند. این تأثیر عمیقی بر نحوه توسعه محصولات، نحوه همکاری مهندسان و نحوه عملکرد شرکت ها خواهد داشت.
تغییر و خودکارسازی نقش خدمات مشتری و فروش
یکی از بزرگترین تاثیراتی که Metaverse می تواند داشته باشد این است که عوامل پشتیبانی دوگانه دیجیتال را قادر می سازد تا به صورت فیزیکی در کنار مصرف کنندگان بنشینند و به آنها در حل مشکلات کمک کنند. جای تعجب نیست که چرا این موضوع به لیست 10 پیش بینی برتر Metaverse برای سال 2023 می رسد.

Metaverse فراتر از گالری های مجازی گسترش خواهد یافت
در روزهای آینده، بخش تجاری Metaverse احتمالاً از پیشرفت‌ها در نرم‌افزار مدل‌سازی سه‌بعدی، قابلیت‌های LiDAR و محیط‌های چند کاربره مقیاس‌پذیر برای توسعه رویکردهای جدید برای حل مشکلات استفاده خواهد کرد، بنابراین Metaverse را به گالری‌های مجازی محدود نمی‌کند.

متاورس چیست

زمین رایگان در متاورس