متاورس در محل کار: 8 مورد استفاده

در اینجا برخی از مهمترین کاربردهای اثر متاورس آورده شده است:

1. شبیه سازی همزیستی
کارمندان شرکت به طور فزاینده ای از یکدیگر جدا می شوند و در خانه یا دفاتر مختلف کار می کنند.
هاکن می گوید: «همه ما متوجه شده ایم که همزیستی – احساس بودن در یک اتاق با یک نفر – مزایای زیادی از نظر ارتباط، تعامل، روحیه، فرهنگ تیمی و موارد دیگر دارد.
تجارب متاورس جدید می توانند از تعاملات اجتماعی که در جلسات و رویدادهای زندگی تجربه می کنیم، تقلید کنند. فناوری فعال می‌تواند طیف وسیعی از صدای فضایی را برای کمک به قرار دادن افراد در یک اتاق مجازی تا راه‌های جدید ترتیب دادن افراد برای جلسات بزرگ‌تر روی صفحه‌های دو بعدی و تجربه‌های واقعیت مجازی سه بعدی فراگیر اجرا کند.

2. افزایش کار گروهی و همکاری
تجربیات جدید متاورس نیز ممکن است همکاری را حتی بهتر از دنیای واقعی کند. طوفان فکری چهره به چهره عموماً شامل تخته‌های سفید، یادداشت‌های چسبناک و نمایشگرهای بزرگ است.

3. فرهنگ شرکت را پرورش دهید
هولرباخ گفت که تیم او آزمایش ابزارهای جدید متاورس را برای مبارزه با خستگی خیره شدن و صحبت کردن به صفحه بدون فرصتی برای تعامل با دیگران آغاز کرده است. او آن را در تمرینات تیم سازی، رویدادهای شرکت و آموزش کارمندان مفید دانسته است.

4. ارزیابی عملیات
Metaverse همچنین می تواند بازدید از یک کارخانه، مرکز توزیع، یا محل ساخت و ساز در آن سوی شهر یا جهان را برای مدیران آسان تر کند و به آنها امکان می دهد وضعیت فعلی را ارزیابی کنند، تأثیر تغییرات را شبیه سازی کنند و از راه دور با یکدیگر همکاری کنند. – کارمندان را برای حل مشکلات پرتاب کنید.

5. توانایی یادگیری سریع
متاورس همچنین می تواند مهارت ها و روش های آموزشی را افزایش دهد. Metaverse امکان بازی تعاملی و شبیه سازی برای یادگیری را فراهم می کند.

6. سواری دوباره تصور می شود
دیانا پیش‌بینی می‌کند که واقعیت ترکیبی، جلسات مربیگری نزدیک، و حضور شرکتی در سال‌های آینده عادی خواهد شد. او گفت: «متاورس به ما این امکان را می‌دهد که به‌جای گسترش تجربه شخصی موجود در دنیای مجازی، تجربه‌ی سواری را کاملاً دوباره تصور کنیم».

7. بهبود ایمنی
سوار شدن بر Metaverse می‌تواند خطرات را برای اولین واکنش‌دهنده، پرسنل اورژانس بیمارستان و پرسنل نظامی کاهش دهد. دیانا می گوید: «موقعیت های خطرناک و استرس زا را می توان به گونه ای شبیه سازی کرد که این کارگران را برای موقعیت های واقعی آماده کند بدون اینکه آنها را در معرض خطر واقعی قرار دهد و در نهایت با هزینه کمتر.

8. کاهش هزینه های اداری
پذیرش گسترده پلتفرم‌های Metaverse می‌تواند تعامل کارکنان را بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارند افزایش دهد.

متاورس چیست؟
ارز متاورس