متاورس و کریپتو

بیاموزید که چگونه ارزهای رمزنگاری شده با متاورز تعامل دارند و چرا اینقدر در هم تنیده شده اند.
متاورس، ارز دیجیتال، Web3. علاوه بر این که کلمات داغ هستند، هر سه چه چیزی مشترک دارند؟ برای بسیاری از توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران فناوری، متاورس و ارز دیجیتال در هم تنیده شده‌اند و بخشی از Web3 خواهند شد – یک اینترنت غیرمتمرکز که توسط کاربران فردی کنترل می‌شود، نه شرکت‌های بزرگ.
اگرچه متاورس (عموماً جهان های مجازی سه بعدی غوطه ور) و ارزهای دیجیتال (بیت کوین CRYPTO: BTC) دو چیز کاملاً متفاوت هستند، اما در طول تکامل می توانند به شدت به یکدیگر تکیه کنند.

متاورس چیست؟
بلاک چین و نحوه فعال کردن متاورس و ارز دیجیتال
بیایید با یک تکه فناوری اساسی شروع کنیم که در قلب ارزهای دیجیتال و متاورس قرار دارد: بلاک چین. بلاک چین که در ابتدا توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین طراحی شد و اکنون توسط سایر ارزهای دیجیتال مهم مانند اتریوم (CRYPTO: ETH) استفاده می شود، یک دفتر کل دیجیتال عمومی است که داده های تراکنش ها را ثبت می کند. تراکنش‌هایی که از شبکه بلاک چین استفاده می‌کنند می‌توانند از نوع همتا به همتا باشند و واسطه‌ها (مانند یک بانک یا شرکت فناوری) را از تعاملات کاربر حذف کنند. این می تواند هزینه ها را کاهش دهد و زمان تراکنش را از جمله موارد دیگر افزایش دهد.
تجارت آنلاین هنوز با استفاده از نسخه های دیجیتال ارزهای سنتی فیات انجام می شود. بلاک چین و ارزهای مبتنی بر آن به عنوان ابزار دیجیتالی اصلی برای انجام معاملات تجاری در دنیای دیجیتال توسعه یافتند. برخی همچنین Metaverses را با جهان های مجازی سه بعدی و خدمات همه جانبه خود به عنوان استفاده از فناوری بلاک چین به عنوان راهی برای ایجاد تعاملات غیرمجاز بین کاربران اینترنت می دانند.

متاورس بخرید
امروزه بسیاری از دنیاهای سه بعدی همه جانبه مانند بازی های ویدیویی وجود دارد که بازیکنان می توانند در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با این حال، طبق برخی تعاریف، این جهان های سه بعدی تا زمانی که اقتصاد کاملا دیجیتالی نداشته باشند، بخشی از متاورس نمی شوند.
بسیاری از این بازی ها و خدمات به کاربران امکان خرید اقلام دیجیتال را می دهند. برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی، این یک روش معمول است. لباس و لوازم جانبی را می توان برای سفارشی کردن ظاهر بازی یا بهبود عملکرد بازیکن خریداری کرد. سرویس‌های مبتنی بر ابر از مفهوم مشابهی استفاده می‌کنند که امکان بسته‌ای رایگان یا کم‌هزینه را فراهم می‌کند، اما ویژگی‌های اضافی یا ممتاز پشت دیوار قفل شده است.
کمی پوچ و دور از ذهن به نظر می رسد؟ مفهوم خرید Metaverse می تواند کاربردهای دنیای واقعی نیز داشته باشد. خریداران می توانند قبل از خرید، یک نسخه مجازی از لباس های موجود در metaverse را امتحان کنند. مدیرعامل انویدیا (NASDAQ:NVDA) جنسن هوانگ در مورد “دوقلوهای دیجیتال” مکان‌ها در دنیای فیزیکی صحبت می‌کند که پتانسیل زیادی برای شرکت‌ها در هنگام طراحی و ساخت املاک و مستغلات یا برنامه‌ریزی پروژه‌های تولیدی دارند. همین امر را می توان برای افرادی که می توانند پیش نمایش بازسازی خانه را مشاهده کنند یا محصولی مانند مبلمان را در یک تفریح دیجیتالی خانه خود امتحان کنند، گفت.

نحوه خرید زمین متاورس