نحوه خرید املاک متاورس

املاک گران است. این یک واقعیت تلخ زندگی است که بسیاری از ما با آن روبرو بوده ایم. اما نه، ما در مورد لندن یا نیویورک یا پاریس صحبت نمی کنیم. معلوم می شود که برخی از گران ترین زمین های جهان حتی روی زمین وجود ندارند – علاوه بر این، آنها اصلا واقعی نیستند. وارد Metaverse شوید. درست است – سرمایه گذاران در حال حاضر میلیون ها دلار برای زمین هایی که فقط در دنیای سه بعدی مجازی وجود دارد، پرداخت می کنند. با ادامه رقابت، علاقه مندان به کریپتو، پیروان فناوری و کاربران بالقوه Metaverse وسوسه می شوند که بخشی از ویژگی های دیجیتال را در اختیار بگیرند. اما این همه هیاهو برای چیست؟ امروز، نگاهی می اندازیم به آنچه در پشت پرش زمین Metaverse وجود دارد و چگونه می توانید درگیر آن شوید.

قبل از ادامه مطالعه مقاله، اگر علاقمندید تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه متاورس چیست به دست بیاورید کلیک کنید.

زمین متاورس چیست؟
معمولا Metaverse فضای خود را به مناطق مختلف تقسیم می کند، از جمله قطعات رایگان، که کاربران می توانند به راحتی آنها را خریداری کرده و برای اهداف مختلف استفاده کنند (در ادامه جزئیات بیشتری در مورد آنها خواهیم گفت). این زمین نه تنها قابل خرید، بلکه قابل برنامه ریزی است و می توان آن را با ارز دیجیتال و حتی ارزهای فیات به عنوان توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خریداری، فروخت یا مبادله کرد. فضاها ارزشمند هستند زیرا کاربران می توانند تعدادی تجربه ایجاد کنند، بازی کنند، معاشرت کنند، رویدادها را میزبانی کنند و موارد دیگر. از آنجایی که آنها NFT هستند، مالکیت زمین و دارایی های دیجیتال موجود در آن به راحتی قابل اثبات است. همه تراکنش‌های مربوط به Metaverse، سوابق عمومی برابر هستند.
کاربران معمولاً می توانند قطعه ای از زمین Metaverse را از طریق بازار پلتفرم خریداری کنند – یا یک پلت فرم NFT شخص ثالث مانند OpenSea و Rarible را انتخاب کنند.

نحوه خرید زمین مجازی در متاورس
خرید و فروش زمین مجازی از همان اصول فروش NFT پیروی می کند. به طور معمول، این نباید خیلی دردسرساز باشد. برای شروع، اکثر پلتفرم‌های Metaverse به راحتی از طریق پلتفرم دسکتاپ قابل دسترسی هستند، و به خریداران علاقه‌مند نگاهی اجمالی به زمین موجود و همچنین جنبه‌های کلیدی از جمله مکان، مساحت کل، میانگین قیمت‌ها، قابلیت‌های ابزار و تاریخچه تراکنش‌ها را در اختیار خریداران علاقه‌مند قرار می‌دهند.
پس از انتخاب قطعه زمینی که می خواهید بخرید، می توانید نگاهی به بازار خصوصی Metaverse بیندازید یا به پلتفرم NFT ثانویه مانند OpenSea و Binance NFT نگاه کنید. به یاد داشته باشید که زمین در متاورس به عنوان NFT معامله می شود، بنابراین سند مالکیت بر روی بلاک چین حک می شود. این به محافظت از صاحبان در برابر تقلب و سایر بدبختی ها کمک می کند.

قبل از خرید حتما این مراحل را دنبال کنید:
1. یک کیف پول دیجیتال باز کنید
2. ارز دیجیتال بخرید
3. Metaverse را انتخاب کنید
4. خرید را تایید کنید

آیا Metaverse Land سرمایه گذاری خوبی است؟
مانند هر فناوری نوظهوری، هر سرمایه گذاری که ممکن است انجام دهید، خطرات و مزایایی دارد. مطمئناً، متاورس (و فقدان دارایی های ملموس) ممکن است برای بسیاری مفهوم گیج کننده به نظر برسد، اما بحث با پتانسیل جهان های مجازی و همچنین فناوری های همسایه مانند واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی دشوار است. تنها زمان نشان خواهد داد که آیا Metaverse فقط یک پروژه سوداگرانه دیگر پر از دارایی های دیجیتال گران قیمت است یا اینکه آیا دنیای مجازی آینده اینترنت است.