Metaverse Tokens Decentraland (MANA) و Sandbox (SAND) در حال از دست دادن قدرت خود هستند. پیش نمایش Flasko (FLSK) اکنون زنده است

سال 2022 سالی بی‌سابقه برای بازار کریپتو بود، به طوری که صنعت گسترده‌تر در عرض چند هفته بیش از چندین تریلیون دلار از ارزش بازار خود را از دست داد. فروپاشی اکوسیستم Terra زنجیره‌ای از رویدادها را آغاز کرد که منجر به ورشکستگی Three Arrows Capital، سلسیوس، BlockFi و Alameda/FTX شد – و تعداد ارزهای دیجیتال را به پایین‌ترین حد خود رساند.

حتی توکن‌های Metaverse Meme Decentraland (MANA) و Sandbox (SAND) که زمانی دو مورد از داغ‌ترین ارزهای دیجیتال در سال گذشته بودند، ATH خود را تا 93 درصد کاهش دادند. با این حال، اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، سنگ‌های قیمتی هنوز در بازار نزولی فراوان هستند. یکی از این گوهرها فلاسک است. بیایید در مورد این سه ارز دیجیتال بحث کنیم و تصمیم بگیریم که کدام یک بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2022 است.

Decentraland (MANA) از کانون توجه محو می شود
Decentraland (MANA) یک ارز رمزنگاری شده بود که در طول تقابل متاورس 2021، زمانی که توکن های متصل به متاورس به دلیل گمانه زنی های صنعت به بالاترین حد خود رسید، افزایش یافت. با این حال، عدم علاقه آشکار به Metaverse تاکنون بر قیمت‌های Decentraland Token (MANA) تأثیر گذاشته است. Decentraland (MANA) در حدود 0.40 دلار یا 93٪ زیر سطح ATH 5.31 دلار معامله می شود. دارندگان Decentraland (MANA) امید ضعیفی برای بهبودی دارند، اما به نظر نمی رسد که به این زودی اتفاق بیفتد.

تعجب آور نیست اگر دریابیم که سرمایه گذاران Decentraland (MANA) دارایی های خود را به نفع ارزهای دیجیتال سودآورتر کنار می گذارند.

Sandbox (SAND) به صورت بیرون زده جمع می شود
Sandbox (SAND) یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که از توکن های Sandbox (SAND) به عنوان ارز اصلی خود استفاده می کند. کاربران Sandbox (SAND) می توانند محتوای دیجیتال را در قالب NFT ایجاد، تجارت و اجاره کنند. با این حال، در حالی که Sandbox (SAND) یکی از نمادهای متاورس نمادین در این فضا است، در واقع از 8.40 دلار در ATH به 0.59 دلار کاهش یافته است – کاهش عظیم 93 درصدی در ارزش. گزینه های بهتر از Sandbox (SAND) در بازار ریسک گریز مانند این.

Flasko (FLSK) ابزارهای NFT را برای سرمایه گذاری های جایگزین ارائه می دهد
Flasko یک پلت فرم سرمایه گذاری جایگزین انقلابی است که فناوری NFT را با کلاس دارایی شراب، ویسکی و شامپاین کمیاب ترکیب می کند. دومی حدود 30 درصد بازده دارد. چرا که نه؟ شراب‌ها، ویسکی‌ها و شامپاین‌های کمیاب با گذشت زمان کیفیت، کمیاب و ارزش پیدا می‌کنند و آنها را به یک محافظ واقعی در برابر تورم تبدیل می‌کند.
Flasko به کاربران اجازه می دهد تا در NFT هایی سرمایه گذاری کنند که توسط بطری های درجه سرمایه گذاری از شراب های خوب، ویسکی و شامپاین پشتیبانی می شود. این به آنها اجازه می دهد تا از ارزش های اختیاری مداوم خود بهره مند شوند. علاوه بر این، آنها می توانند NFT های گفته شده را در هر نقطه از جهان با شراب، ویسکی و شامپاینی که نمایندگی می کنند مبادله کنند.

با استفاده از این ابزار منحصر به فرد، تحلیلگران ارزهای دیجیتال انتظار دارند که فلاسکو تا سال 2023 حداقل 50 برابر ارزش پیش فروش فعلی خود یعنی 0.111 دلار – تا 5 دلار – داشته باشد.

متاورس چیست

کاربرد متاورس