5 بهترین بازی متاورس در سال 2022 و بعد از آن

بازی Metaverse به طور فزاینده ای محبوب می شود و بازی های Metaverse بسیار بیشتری در راه است. در اینجا پنج بازی متاورس وجود دارد که باید همین الان آنها را امتحان کنید.

Sandbox
Sandbox یک بازی محبوب Metaverse است که در سال 2012 راه‌اندازی شد و در آن کاربران به‌عنوان آواتارهای بلوک‌مانند قابل شخصی‌سازی نشان داده می‌شوند که هر آنچه را که از طریق بلاک چین و قراردادهای هوشمند ایجاد می‌کنند، دارند. سندباکس عمدتاً شامل سه محصول اصلی است:

VoxEdit یک ابزار مدل سازی سه بعدی است که در آن می توانید آواتار، وسایل نقلیه، گیاهان، حیوانات و ابزار ایجاد کنید.
بازاری که می توانید اقلام خود را در آن بفروشید.
Game Maker که در آن کاربران می توانند بازی های سه بعدی را بدون استفاده از کد توسعه دهند.
در Sandbox Metaverse ارز اصلی ماسه است. شما می توانید زمین و املاک و مستغلات را خریداری و معامله کنید که می توانید از نقشه سندباکس انتخاب کنید.
سریال اتحاد
Chain of Alliance که در سال 2020 منتشر شد، یکی دیگر از بازی های نقش آفرینی آنلاین از Metaverse است که هیولاهای شخصی ارزش NFT را نشان می دهد. در اینجا شما باید حداکثر 8 کاراکتر را در هر دور وارد کنید. برای برنده شدن باید بهترین بازیکنان را انتخاب کنید و آنها را با سلاح های قدرتمند مسلح کنید.

گری آلیس
My Neighbor Alice یک بازی گاه به گاه چند نفره است که در آن می توانید مالک مزارع یا جزایر مجازی باشید و توسط آلیس کنترل شوید. این بازی بسیار شبیه به Farmville است که در آن می‌توانید محصولاتی را که می‌خواهید پرورش دهید، پرورش دهید تا پرورش دهید و با دیگران تعامل داشته باشید.

دنیای کشاورز
محبوب ترین بازی در متاورس، “دنیای کشاورز” که در سال 2021 منتشر شد، عملا یک تجربه کشاورزی شگفت انگیز را ارائه می دهد. در اینجا می توانید زمینی برای استخراج طلا بخرید، محصولات مورد علاقه خود را پرورش دهید، ماهی بگیرید و حتی برای حیوانات مزرعه خود خانه بسازید. نه تنها این، بلکه می توانید ابزارهایی را از بازار AtomicHub برای ویژگی ها و عملکردهای بیشتر خریداری کنید.
NFTها در اینجا شیر و تخم مرغ یا هر چیزی در دارایی های مجازی شما هستند که از آنها خارج می شوید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید محصول خود را با سایر بازیکنان بفروشید یا معامله کنید.

آینده بازی متاورس
Metaverse صنعت بازی هر سال که می گذرد به اوج جدیدی می رسد. اکنون به یک فناوری اصلی تبدیل شده است و چیز بزرگ بعدی است که چهره دنیای بازی را تغییر خواهد داد. این یک گام به جلو است و ممکن است قبل از اینکه متوجه قدرت آن در بهبود VR شوید ظاهر شود.

در حالی که بازی های Metaverse هنوز در مراحل اولیه خود هستند، توسعه دهندگان Metaverse در تلاش هستند تا پلتفرم های بازی نسل بعدی را راه اندازی کنند. Decentraland و Sandbox نمونه‌هایی از پروژه‌های آینده‌نگر هستند و غول‌های فناوری مانند مایکروسافت و فیس‌بوک در سال‌های آینده پروژه‌های منحصربه‌فرد Metaverse خود را ارائه خواهند کرد. از این رو، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد نسخه بسیار پیشرفته متاورس باشیم.

متاورس چیست

زمین رایگان در متاورس