وارد سرزمین متاورس Gucci شوید

گوچی، یک برند ایتالیایی مد و کالاهای چرمی، میزبان تجربه Metaverse خود در Sandbox است. House of Fashion اولین برند لوکس بزرگی است که دنیای دیجیتالی را بر روی پلتفرم Metaverse ساخته است.
Gucci Experience دارای “Gucci Vault Land” خواهد بود، فضایی تجربی که در آن کاربران از طریق بازی ها و NFT ها در تاریخ این برند مد سفر خواهند کرد.
میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به Metaverse می‌پیوندند، یک محیط دیجیتالی به هم پیوسته، فراگیر و پایدار. ابتکار جدید گوچی بخشی از روند بزرگتر برندهای بزرگ است که به دنبال استفاده از این فرصت برای افزایش فروش کالاهای فیزیکی و فروش نسخه های مجازی محصولات خود به کاربران متاورس هستند.

بانک سرمایه گذاری Morgan StanleyMS + 0.9% پیش بینی می کند که مد دیجیتال می تواند تا سال 2030 فروش صنعت را 50 میلیارد دلار افزایش دهد.

سرزمین Gucci Vault را کاوش کنید
گوچی دارای سابقه قوی در یک برند پیشرو در لبه فناوری های متاورس و وب 3 است. در می 2021، گوچی اولین برند لوکسی شد که NFT را راه اندازی کرد و در همان ماه تجربه باغ گوچی را در Roblox راه اندازی کرد. باغ دیجیتال گوچی – یک تجربه چند رسانه ای همهجانبه که در فلورانس ایتالیا برگزار شد و دیدگاه خلاقانه خانه مد را جشن می گیرد – بیش از 20 میلیون کاربر از آن بازدید کرده اند.
Gucci Vault Land جدید که از 27 اکتبر تا 9 نوامبر در دسترس است، بر روی The Sandbox ساخته شده است، دنیای مجازی که در آن بازیکنان می‌توانند دارایی‌ها و تجربه بازی خود را در یک دنیای مجازی عظیم داشته باشند، کار کنند و کسب کنند.

در اینجا برخی از کارهایی که کاربران می توانند در Gucci Vault Land انجام دهند آورده شده است:
● از طریق NFTهای قدیمی درباره میراث و ارزش‌های اصلی گوچی بیاموزید
● برای شانس خرید کلکسیون های دیجیتال با دیگر بازیکنان رقابت کنید
● مینی بازی ها را انجام دهید و وظایف را کامل کنید تا جوایز مبتنی بر بلاک چین به دست آورید و هر آنچه را که یاد گرفته اید تقویت کنید.
● پوشیدنی‌های Gucci Vault دارای Aura NFT هستند که می‌توانند از آن برای تجهیز آواتارهای خود در Metaverse The Sandbox استفاده کنند.
● با شخصیت های غیربازیکن (NPC) که به عنوان راهنما در دنیای دیجیتال در دسترس هستند تعامل داشته باشید

معنای آزمایش جدید Gucci Metaverse با آینده مد لوکس
در مرزهای جدید Metaverse، آواتارها همه چیز هستند – به این معنی که برخی از کاربران پول زیادی را برای تجهیز آواتارهای خود با وسایل لوکس مانند لباس، لوازم جانبی و دکوراسیون خانه خرج می کنند. در Persistent Metaverse، کاربران می‌توانند آیتم‌هایی از آواتار خود را بین پلتفرم‌ها حمل کنند (به عنوان مثال، از دنیای متاورلد تا دنیای بازی Fortnite).
برندهای بزرگی مانند گوچی با انتشار مجموعه‌های آواتار، پوشاک و لوازم جانبی از این روند بهره می‌برند و تجربه‌های همه‌جانبه‌ای را برای طرفداران ایجاد می‌کنند.

ساختن دنیاها در متاورس مزایای عمده ای برای برندها دارد، از جمله:
●حاشیه‌های بالا عناصر دیجیتالی را ایجاد می‌کنند که می‌توانند بی‌نهایت به صورت رایگان تکرار شوند و با قیمتی بسیار کمتر از معادل‌های فیزیکی‌شان توزیع شوند.
● دستیابی به نسل جدیدی از مشتریان که اغلب جوان تر از خریداران سنتی لوکس هستند
● خرید اقلام لوکس در متاورس می تواند منجر به خرید اقلام واقعی توسط مشتریان جدید در آینده شود.
● توانایی تست جاده برای طرح های متاورس قبل از تولید واقعی
● کاهش مشکل مازاد عرضه و مازاد عرضه کالاهای فیزیکی لوکس
● جریانهای درآمدی جدیدی برای برندها ایجاد کنید، از جمله طراحی مجدد بایگانی
● حق امتیاز و سهم درآمد در معاملات آتی گواهی هوشمند و NFT برای اقلام مجازی در حالی که اقلام دست به دست می‌شوند

مارکو بیزاری، مدیر عامل گوچی به Vogue Business گفت: گوچی از اینکه در بسیاری از زمینه ها اولین محرک باشد نمی ترسد و به پذیرش این طرز فکر و به چالش کشیدن وضعیت موجود ادامه خواهد داد. دیگر بازیگران اصلی ترجیح می دهند منتظر بمانند، در مرحله بعدی ادامه دهند و رویکرد محافظه کارانه تری اتخاذ کنند – یک استراتژی قابل احترام، اما این مال ما نیست و هرگز نخواهد بود.

متاورس چیست

متاورس و معماری