زمین متاورس چگونه کار می کند

بازار املاک و مستغلات در حال حاضر پیچیده است. حتی مستاجران هم درگیر جنگ مناقصه هستند. اما کارشناسان می گویند که بازار املاک و مستغلات Metaverse در حال رونق است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت به این زودی ها نشان نمی دهد. با این حال، سرمایه گذاری در آنها می تواند با خطراتی همراه باشد. در اینجا چیزی است که قبل از خرید باید بدانید.
املاک متاورس چیست؟
آیا تا به حال به زندگی در جامعه NFT فکر کرده اید؟ در اینجا شانس شماست که Metaverse املاکی است که از پیکسل ساخته شده است و می توانید آن را خریداری کنید. فرآیند خرید ملک در دنیای واقعی تقریباً مشابه است.

گزینه های زیادی برای خرید وجود دارد. فکر کنید: Sandbox یا Decentraland. حتی شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و گوگل نیز مدعی جایگاه خود در جهان متاورس هستند.

اوه، و بسته به اینکه ملک شما در کجا قرار دارد، می تواند میلیون ها ارزش داشته باشد. به دلارهای واقعی فکر کنید: نقاط داغ مانند منطقه مد Decentraland.
املاک متاورس چگونه کار می کند؟
بسیار شبیه به IRL. همه چیز در مورد مکان، مکان و مکان است. همچنین، درست مانند دنیای واقعی، اولین ویژگی متاورس، خرج‌کنندگان بزرگ را جذب می‌کند. بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از متعهد شدن به خرید پیکسل در Sandbox Hill Road، یک هدف پس انداز جدید تعیین کنید.

قیمت زمین در متاورس چقدر است؟
قیمت ها، مانند بازار املاک و مستغلات، بسته به پلت فرم Metaverse می تواند متفاوت باشد. در حالی که قیمت ها در دنیای واقعی افزایش یافته است (سلام، تورم)، WeMeta می گوید که قیمت املاک و مستغلات در Metaverse نسبت به سال گذشته 81 درصد کاهش یافته است. اما این یک بازار بی ثبات است، به این معنی که قیمت ها می تواند افزایش یابد. نکته سریع: یک قطعه زمین در کنار اسنوپ داگ در دسامبر گذشته به قیمت 450000 دلار فروخته شد.
آیا املاک متاورس خطرناک است؟
بسیاری از کارشناسان می گویند. از آنجایی که کریپتو یک بازیگر اصلی است، این امر ارزش آینده را به شدت حدس و گمان می کند. یک قانون کلی خوب: چیزی را که نمی توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.

نتیجه
خواص Metaverse در حال رشد هستند. سرمایه گذاران می گویند که املاک و مستغلات جزئی از آینده است. اما کارشناسان می گویند که این چیزی است که آن را بسیار خطرناک می کند: ما نمی دانیم که در دراز مدت چقدر ارزش خواهد داشت. اگر به فکر سرمایه‌گذاری هستید، کارشناسان توصیه می‌کنند که از کوچک شروع کنید.

متاورس چیست

زمین رایگان در متاورس