توکن های متاورس چیست؟

فیس بوک در توسعه Metaverse، رشد توکن های Metaverse و توکن هایی برای تماشا سرمایه گذاری می کند.
اینجا مرحله جدید اینترنت است. متاورس واقعیت مجازی، افزوده و افزوده را با دنیای فیزیکی ما ترکیب می کند و دو سال آینده برای این صنعت بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا بلومبرگ پیش بینی می کند که بازار تا سال 2024 به بیش از 800 میلیارد دلار برسد.

بنابراین متاورس چیست و توکن های متاورس چیست؟
به طور کلی، متاورس به تغییر در نحوه تعامل ما با فناوری و توسعه محیط های مجازی سه بعدی اشاره دارد. توکن های متاورس ارزی هستند که توسط افراد داخل متاورس استفاده می شود. کاربران می توانند کالاها و همچنین وجوه توکن شده را ایجاد، خرید و فروش کنند. تعدادی توکن امیدوارکننده وجود دارد که قرار است در ماه های آینده ارزش آنها افزایش یابد.

توکن های Metaverse قرار است چیز بزرگ بعدی در دارایی های دیجیتال باشند
توکن‌های متاورس، ارزی هستند که برای انجام تراکنش‌ها در متاورس استفاده می‌شود، و در حالی که برخی از توکن‌های متاورس را فقط می‌توان در متاورس خرج کرد، برخی نیز در صرافی‌هایی مانند WarziX، Coinbase و Binance در دسترس هستند.
قابل ذکر است که استراتژیست ها در مورد توکن های متاورس بسیار هیجان زده هستند. Chaim Israel، استراتژیست بانک آمریکا، به کاربران اطمینان داد که توکن های Metaverse “یک فرصت بزرگ و بزرگ” هستند.

بنابراین، کدام توکن های متاورس پتانسیل بیشتری را نشان می دهند؟
شن. Sandbox یک دنیای بازی مجازی است که در آن بازیکنان می توانند توکن های SAND را برای انجام فعالیت های خود در جهان کسب کنند. توکن ابزار SAND که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، بخشی جدایی ناپذیر از گیم پلی بازی است. توکن های SAND را می توان در متاورس برای خرید اشیاء مجازی و کار بر روی مدل بازی برای کسب درآمد استفاده کرد. در حال حاضر، 1 سند معادل 6.55 دلار است.

Sandbox همچنین توجه بسیاری از بازیکنان بزرگ در بخش بازی را به خود جلب کرده است. صندوق ویژن 2 بانک Apt گروهی از کاربران را رهبری کرد که 93 میلیون دلار در پلتفرم بازی سرمایه گذاری کردند. این پس از آن اتفاق افتاد که حجم تراکنش های کاربران فعال ماهانه از 144 میلیون دلار فراتر رفت.
AXS. Axie infinity شبیه به The Sandbox است و یک بازی برای کسب درآمد است. این شامل خرید، فروش و تجارت هیولاهای کلکسیونی برای به دست آوردن توکن های AXS است.

هیولاها با توکن های NFT نشان داده می شوند و هر کدام منحصر به فرد هستند. محبوبیت این بازی سرگرم‌کننده طی شش ماه گذشته افزایش یافته است و کاربران روزانه نزدیک به 5000 درصد افزایش یافته‌اند. AXS در حال حاضر دارای ارزش بازار جهانی بیش از 8 میلیارد دلار است و ارزش توکن AXS در حال حاضر 138.75 دلار است.

متاورس چیست

ورود به متاورس