نحوه ورود به Metaverse (راهنمای گام به گام)

متاورس اصطلاحی است که اخیراً زیاد مطرح شده است. در نتیجه، بسیاری از شما کنجکاو هستید که بدانید چگونه وارد Metaverse شوید. اگرچه پلتفرم‌ها و ماشین‌های مجازی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای دسترسی به آن استفاده کنید، اما بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.
برای ورود به دنیای متاورس باید کامپیوتر و اینترنت مناسب داشته باشید، دنیای متاورس را انتخاب کنید و دنیای مجازی را کشف کنید. برخلاف تصور رایج، برای دسترسی به Metaverse نیازی به هدست VR ندارید. در واقع با استفاده از گوشی شما می توان به برخی از دنیای مجازی دسترسی داشت.

نحوه ورود به متاورس
1. کامپیوتر و اینترنت مناسب داشته باشید
ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود اکتشاف شیفت استفاده کنید. اما آنها ملزم به لذت بردن از متاورس ها نیستند. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک کامپیوتر مناسب و یک اتصال اینترنتی قوی است.
برخی از پلتفرم ها به شما امکان می دهند با تلفن خود به دنیای آنها دسترسی داشته باشید. با این حال، استفاده از کامپیوتر را برای تجربه بهتر به شدت توصیه می کنم.
البته اگر به دنبال غوطه ور شدن کامل در متاورس هستید، باید یک عینک واقعیت مجازی مقرون به صرفه در نظر بگیرید.

2. فراجهان را انتخاب کنید
پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلتفرم Metaverse را برای دسترسی به آن انتخاب کنید. باورش سخت است که اکنون دنیای مجازی زیادی برای انتخاب وجود دارد. برخی از محبوب ترین پلتفرم ها عبارتند از: Somnium Space، Decentraland، Cryptovoxels، Worldwide Webb و Sandbox.
در بسیاری از متاورس ها، برای شروع کاوش نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. با این حال، اگر می خواهید تجربه کاملی داشته باشید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.
تجربه کامل شامل خرید، فروش و ایجاد دارایی های دیجیتال، املاک و مستغلات و سایر کالاهای مجازی و همچنین شرکت در رویدادهای مجازی مانند بازی ها، کنسرت ها و کنفرانس ها است.

3. دنیای مجازی را کاوش کنید
در ابتدا، متاورس چیزهای زیادی برای پذیرش است. من پیشنهاد می‌کنم قبل از رفتن به دنیای دیگر، از یک جهان شروع کنید. این به شما امکان می دهد به کنترل ها و عملکردهای مختلفی که می توانید در Metaverse استفاده کنید عادت کنید.
چیزهایی که در دنیای واقعی امکان پذیر نیستند، مانند انتقال از راه دور، در متاوره امکان پذیر است. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا درک کنید که چگونه کار می کند. هنگامی که درک کاملی از فراجهان به دست آوردید، می توانید شروع به کاوش در سایر پلتفرم ها کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک را از آنجا ترجیح می دهید.

متاورس چیست؟متاورس در فشن