بهترین صرافی کریپتو برای تجارت چندین دارایی

پشتیبانی، یک صرافی چند دارایی مستقر در نیویورک، بازاری را برای تجارت دارایی های دیجیتال و فیزیکی ایجاد کرده است. این صرافی به عنوان یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که از معاملات کالا نیز پشتیبانی می‌کند.
این صرافی که در سال 2015 راه اندازی شد، به سرمایه گذاران انواع ارزهای رمزنگاری شده، از جمله ارزهای رمزپایه اصلی و همچنین آلت کوین ها، آلت کوین های نوظهور و استیبل کوین ها و همچنین دسترسی به ابزارهای معاملاتی مانند AutoPilot را ارائه می دهد.
Uphold با بیش از ۷ میلیون مشتری، پلتفرمی است که در آن کاربران می‌توانند بین ارزهای دیجیتال و چندین کلاس دارایی معامله کنند. با یک حساب کاربری، می توانید به 50 سهام ایالات متحده، بیش از 200 ارز دیجیتال، چهار فلز گرانبها و 27 ارز ملی فیات دسترسی داشته باشید.

مشتریان می‌توانند با استفاده از «توانایی تجارت یک مرحله‌ای» که یک فرآیند معاملاتی ساده است، هر دارایی رمزنگاری را با دیگری مبادله کنند. هر کسی که به دنبال خرید فلزات گرانبها، ارزها، سهام یا ارزهای دیجیتال است، ممکن است متوجه شود که پلتفرم Uphold یک پلتفرم معاملاتی چند دارایی مناسب برای آنها است.

چرا Uphold متفاوت است
• Staking on Uphold به کاربران این امکان را می دهد که بیش از 20 ارز دیجیتال را به صورت رایگان به اشتراک بگذارند و تا 25٪ درآمد کسب کنند.
• این پشتیبانی خرید ارزهای دیجیتال را با اتصال به بانک‌های ۳۶ کشور جهان، پذیرش پرداخت‌های کارت نقدی/اعتباری و اتصال به هفت شبکه بلاک چین آسان می‌کند.
• مشتریان می توانند از یک حساب رایگان برای خرید فلزات گرانبها (مانند طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم) و دریافت نقدینگی سریع در 27 ارز ملی مختلف استفاده کنند. مواد معدنی را می توان با استفاده از کارت بدهی Uphold خرج کرد و هیچ هزینه تعمیر و نگهداری متحمل نمی شود.
• انتقال رایگان ACH/بانکی و سپرده Google Pay برای کاربران ایالات متحده؛
• معاملات خودکار به شما امکان می دهد بدون نیاز به نظارت مداوم بر رایانه خود در بازار شرکت کنید.
• AutoPilot می تواند تراکنش های مکرر را ترتیب دهد تا سفارشات خرید یا فروش مکرر را برآورده کند و تأثیر نوسانات قیمت را کاهش دهد.
متاورس چیست

کاربرد متاورس