آیا متاورس آخرین مقصد عروسی است؟

نه واقعاً، عروسی Metaverse می تواند رنگ جدیدی به عروسی بزرگ هندی بدهد.
عروسی های المدیه منسوخ شده است. به Metaverse خوش آمدید! کووید-19 شیوه زندگی ما را تغییر داده است، به طوری که عروسی ها باید بازسازی شوند. از آنجایی که عروسی‌های زوم در سال 2021 جهان را فرا گرفته است، پخش زنده برای بسیاری از جشن‌های حضوری عادی شده است. اگر موضوع را ساده نگیرید، عروسی به هم خواهد خورد. به عنوان مثال، زن و شوهر ساکن تامیل نادو دینش اس پی و جاناگاناندینی راماسوامی هنگامی که مهمانی خوشامدگویی خود را در Metaverse میزبانی کردند، موجی به راه انداختند. رابطه آخرین زوج، Abhijit Joel Man Bhubal و دکتر Sansrati Jain، اخیراً گره خورده است.
آیا ما عروسی متاورس هستیم؟

عروسی های متاورس شامل فضای مجازی، فضای مجازی است. زوج ها می توانند مهمانانی را که نمی توانند آنها را در محیط واقعی قرار دهند دعوت کنند تا عروسی خود را در فضای ابری جشن بگیرند. آواتارها را می‌توان برای عروس و داماد سفارشی کرد و حتی لباس‌های عروسی را می‌توان در روز خاص خود شبیه به افراد واقعی ساخت. آواتارها نیز می توانند برقصند.
تبلت الجیب

آداب و رسوم عروسی در متاورس از 30000 روپیه شروع می شود و تا 500000 روپیه می رسد. این عروسی های دیجیتال حدود یک ساعت طول می کشد و هزینه طراحی و توسعه نیز به مکان دیجیتال، دکوراسیون، موضوع، شرکت مهمانان و لباس آواتارها بستگی دارد که می توان آن ها را با توجه به اولویت ها سفارشی کرد.
برنامه ریزی و اجرا

استارت آپ TardiVerse مستقر در چنای به رهبری ویگنش سلواراج، یک برنامه عروسی 30 روزه تامیل نادو را با یک تیم اجرای 12 نفره برنامه ریزی می کند. سیلفرج می گوید: برنامه ریزی این عروسی را از دی ماه آغاز کردیم و طراحی و توسعه را در داخل شهر به پایان رساندیم. دکوراسیون و برنامه ریزی به ما بستگی دارد، زوج ترجیح می دهند. من عاشق شوهر هاری بوتر هستم، بنابراین در مورد آن صحبت کردیم. جالسنا برای تصمیم گیری در مورد زمان اجرا، تعداد افراد و آواتارها. ما با هیچ نظمی در مراسم عروسی مواجه نشدیم زیرا این امر مانع خلاقیت ما می شود. برای افزودن حس هندی، لباس های سنتی را برای عروس و داماد در کاخ هاگوارتز بپوشید. هزینه مراسم عروسی حدود 500000 روپیه است.
Utkarish Shukla، خالق YogMetaverse، که عروسی Bhubal را طراحی کرد، اضافه می کند: “تقریبا همه گروه های سنی به جشن پیوستند. مهمانان می توانستند با یکدیگر صحبت کنند و حتی با یکدیگر برقصند.” Shukla قصد دارد قالب هایی طراحی کند تا به کاربران کمک کند تا مطابق ترجیحات خود سفارشی کنند و مارک های مد، جواهرات و غیره را روی تخته قرار دهند تا تجربه ای یکپارچه داشته باشند.

مدسازان صحبت می کنند

آبهیجیت جوئل 33 ساله می گوید: “بسیاری از مهمانان من به دلیل استانداردهای کووید نتوانستند برای شرکت در مراسم عروسی به بوپال بروند.” بنابراین، آنها همچنین می توانند با متاورس به یک روش اشتراک گذاری کنند. ما می خواهیم در یک مقصد عروسی داشته باشیم، اگر جایی در ساحل داشته باشیم تا عروسی مجازی داشته باشیم. یک زمین رقص، صندلی و یک سکو وجود دارد که مهمانان و شرکت کنندگان در آن ملاقات می کنند. حتی برخی از بزرگان خانواده به آن پیوستند. این یک تجربه آرام و جدید برای مهمانان بود.
در آینده خواهیم رفت

آنام زبیر، معاون بازاریابی WeddingWire هند، می‌گوید: “این یک روند بسیار جدید است، اما هزاره‌ها و ژنرال Z که سرمایه‌گذاری زیادی روی NFT انجام می‌دهند، ممکن است اولین پذیرندگان باشند. ما معتقدیم که این روند برنامه‌ریزی نسل بعدی عروسی را شکل خواهد داد. ”

با این حال، برخی افراد زیاد حریص نیستند. تا زمانی که عروسی ها حول جمع شدن مردم دور هم می چرخید. امرجیت سینگ معمولی عروسی می گوید: “من ترجیح می دهم برخی چیزها را شخصا تجربه کنم.”

متاورس چیست

کاربرد متاورس