بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها

دانلود فایل

عنوان پروپوزال: بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان اداری شهرداری تبریز با سطح ارائه خدمات آنها

 

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 14

 

محیط کار انسان به مثابه منزل دوم انسان ها می باشد و چه بســــا کسانی عمده ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشــان به سر می برند. بنابراین بدیهی است که محیط کار نیز بایستی همچون خانه برآورنده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمـــد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به خدمتی صادقانه و موثر بپردازند. تحولات بنیادین در عرصه تجارت و اقتصاد در دهه های اخیر چنان پرشتاب بوده است که مدیریت کسب و کار را پیچیده تر از قبل کرده است (آرمسترانگ[1]، 2001).

در ادبیات اقتصادی ، عوامل تولید به سرمایه ، زمین و نیروی کار تقسیم شده است. درعوامل مذکور نقش نیروی کار در تمام عرصه های فعالیت از سطوح مدیران تا کارکنان ورده عملیاتی ، بسی مهمتر از عوامل دیگر است . در سازمانها بویژه شرکتها وبنگاههای اقتصادی ، مهمترین مولفه ، در فرآیند کار وفعالیت انسانها هستند که تصمیمات را اتخاذ می کنند سپس آن را به اجرا درمی آورند و برپایه آن تداوم فعالیت آینده را پیش بینی می کنند. تامین اهداف شرکتها به میزان مطلوب ، مستلزم استفاده صحیح از قابلیتها و توانائیهای نیروی انسانی و همچنین فراهم آوردن امکانات برای پرورش استعدادهای آنهاست . آنچه که مدیریت شرکتها را در انجام این مقصود یاری می دهد، استفاده از روشهاو ابزارهای متنوع است . (ساعدی، 1380).

 

[1]- Armstrang

 

فهرست مطالب

بیان مساله (تشریح ابعاد,حدود مساله,معرفی دقیق مساله,بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیر های مربوط به پرسشهای تحقیق,منظور تحقیق )

سوابق مربوط (بیان مختصر سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع و نتایج بدست آمده در داخل و خارج از کشور و نظرهای علمی موجود درباره موضوع تحقیق )

فرضیه ها ( هر فرضیه به صورت یک جمله خبری نوشته شود. )

اهداف تحقیق (شامل اهداف علمی ، کاربردی ، و ضرورت های خاص انجام تحقیق )

در صورت داشتن هدف کاربردی بیان نام بهره وران (اعم از موسسات آموزشی و اجرایی و غیره )

جنبه نو آوری و جدید بودن تحقیق در چیست ؟ ( این قسمت توسط استاد راهنما تکمیل شود )

روش کار

الف. نوع روش تحقیق

ب. روش گرد آوری اطلاعات (میدانی ، کتابخانه ای و غیره )

پ. ابزار گرد آوری اطلاعات (پرسشنامه ، مصاحبه ، مشاهده ، آزمون ، سنجش ، جدول ، نمونه برداری ، تجهیزات آزمایشگاهی و بانک های اطلاعاتی و شبکه های کامپیوتری و ماهواره ای و غیره )

ت. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فهرست منابع و مآخذ (فارسی و غیر فارسی ) مورد استفاده

دانلود فایل