دانلود طرح جابر آماده با موضوع گل گاوزبان

- دانلود طرح جابر آماده با موضوع گل گاوزبان

دانلود طرح جابر آماده با موضوع گل گاوزبان

دانلود طرح جابر آماده با موضوع گل گاوزبان

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

به همراه تصاویر و مستندات

این مجموعه شامل پکیج کامل طرح جابر پیرامون موضوع عنوان شده می باشد. محتوای این مجموعه شامل پوستر های مربوطه پیرامن طرح مربوطه،پاورپوینت علمی آموزشی در باره این طرح و همچنین مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد. این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین گرامی می باشد.. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش می باشند .

یکی از عجایب سلسله کوه های البرز که قله عظیمی چون دماوند دارد، پرورش چندین نوع گیاه دارویی است که اثر درمانی زیادی دارند و منحصراً در دامنه های این کوه به عمل می آیند و در کوه های دیگر اثری از آنها نیست. چندی پیش جراید ایران از یکی از این گیاهان سخن گفته و اثرات سحرآمیز آن را بیان داشتند و نوشتند که کارشناسان خارجی بذر این گیاه را به کشورهای دیگر برده اند، ولی با کوشش فراوان نتوانسته اند آن را به عمل آورند، زیرا این گیاه فقط در زادگاه اولیه خود سبز می شود. هر چند در کتب قدیم به گل گاوزبان ” لسان الثور” می گویند، ولی در واقع نام دیگری ندارد. اسم فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ترکی و غیره هم ندارد، چون در هیچ نقطه ای از زمین جز دامنه کوه های البرز به عمل نمی آید و با گیاه دیگری که در آذربایجان و شهرهای دیگر ایران می روید و به غلط به گاوزبان مشهور شده است، نسبتی ندارد.

طرح جابر با موضوع  گل گاوزبان به صورت کامل و آماده استفاده پرینت توسط دانش آموزان و والدین و آموزگاران دبستانی می باشد که کلیه فایل های این مجموعه که توسط کافی نت دانشجو تهیه شده  قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشد.

این نمونه طرح جابر که برای شما در مجموعه تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابربن حیان با موضوع گل گاوزبان می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  1. پوستر های طرح جابربن حیان گل گاوزبان
  2. تابلوی نمایش طرح جابربن حیان گل گاوزبان
  3. مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان گل گاوزبان

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

برای دانلود کلیک کنید