آمادگی آیلتس با دوره آموزش ویدیویی Essential Words For The IELTS

- آمادگی آیلتس با دوره آموزش ویدیویی  Essential Words For The IELTS

آمادگی آیلتس با دوره آموزش ویدیویی Essential Words For The IELTS

 

فکر میکنید گرفتن نمره 9 در بخش ریدینگ امتحان آیلتس خیلی سخت یا حتی غیرممکن هست؟باید بگوییم در این مورد شما اشتباه فکرمیکنید .دو مهارت ریدینگ و لیسنینگ در آزمون آیلتس کاملا تحت کنترل شماست و هیچ اگزمینری نظر شخصی درمورد نمره شما نخواهد داشت. کافیست به 40 سئوال در بخش ریدینگ جواب صحیح دهید تا نمره قطعی 9 را درکارنامه خود ثبت کنید. چگونه؟؟ تا انتهای این پست همراه ما باشید:

مشکل اکثر داوطلبان آزمون آیلتس در مهارت ریدینگ دومورد هست اولی ضعف در دایره لغت و دومی ضعف در تکنیک.تکنیک فقط با تست زنی بهبود خواهد یافت و صرف یادگیری تکنیک ها در کلاس زبان نزد معلم خصوصی یا شرکت در دوره های مختلف کمک خیلی زیادی به شما نخواهد کرد. این تکنیکها بدون تمرین مستمر و مهارت یافتن در شیوه تست زنی تستهای کمبریج و سایر تستهای معتبر بی ثمر یا کم ثمر خواهد بود و نمره شما رشد چندانی نخواهد داشت.اما شما یک نقطه مثبت بالقوه دارید و آن مورد اول یعنی تقویت دایره لغت هست که اعتمادبنفس شما را بشدت افزایش داده و خواندن متون ریدینگ و بکارگیری تکنیکهای تست زنی را لذتبخش و خاطره انگیز خواهد کرد.این یکی از رازهای موفقیت در مهارت ریدینگ هست . راز لذت بردن از تست زنی …. وپیشرفت و بهبود مستمر.

 

با تسلط کامل برکتاب Essential words for the IELTS شما قادر خواهید بود براحتی از پس متون چالش برانگیز ریدینگ آیلتس برآیید.این کتاب امتحان خودش را پس داده و افراد بسیار زیادی از تسلط خود براین کتاب و قدرت فوق العاده ای که این کتاب در موفقیت در امتحان آیلتس به آنها داده تعریف و تمجید میکنند.

شاید الان با خودتان بگویید کاری ندارد من این کتاب را چندین بار میخوانم و به آن مسلط خواهم شد و موفقیت من قطعیست.اما صبر کنید قضیه کمی با آنچه شما فکر میکنید فرق دارد.این کتاب هرچند در تقسیم بندی کتابهای لغت زبان انگلیسی کتاب سطح متوسطی محسوب میشود اما اکثریت قریب به اتفاق زبان آموزان از سختی متن های ریدینگ آن بشدت شکایت و گله دارند بطوریکه بیش از نیمی از کسانی که این کتاب را انتخاب میکنند بدلیل سختی متون آنرا کنار میگذارند و از ادامه مطالعه دست میکشند و همین عامل تفاوت بین کسانی هست که موفق میشوند نمرات 8.5 و 9 را در ریدینگ کسب کننددر مقایسه با کسانی که از مطالعه این کتاب بسیار مفید ناامید شده و دست میکشند .سی دی همراه کتاب متن ها و تمرینات را نمیخواند و فقط برای بخش تمرینات لسینینگ مناسب است. تسلط کامل بر این کتاب با فهم کامل متون بهمراه معانی و تلفظ لغات و انجام تمرینات هر درس ممکن خواهد شد.

کتاب Essential words for the IELTS ، یکی از بهترین منابع برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی

کتاب Essential Words For The IELTS یا لغات ضروری آیلتس ، به قدری عالی و فوق العاده است که بیشتر زبان آموزان با آن آشنایی دارند و آن را به عنوان یکی از بهترین منابع یادگیری لغات زبان انگلیسی می شناسند. با کمک کتاب Essential words for the IELTS شما، لغتهای زبان انگلیسی که در آزمونهای مهم وبین المللی مانند آزمون آیلتس تکرار شده اند را یاد می گیرید و می توانید دایره لغات خود را گسترش دهید. این کتاب توسط انتشارات بارونز منتشر شده است و با متدی گردآوری شده است که به خاطر سپردن کلمات مهم زبان انگلیسی را برای افراد راحت تر می کند.زبان آموزان برای کسب نمرات بالا در آزمون آیلتس بخصوص در بخش ریدینگ نیازمند مطالعه و مرور چندین باره این کتاب فوق العاده هستند.هرچند تمرکز کتاب روی لغت و متنهای ریدینگ هست اما تمرینات متنوع کتاب از بخش پارافریز کردن و واژگان هم خانواده گرفته تا آموزش ضمنی انواع سئوالاتی که در آیلتس زبان آموز با آن روبرو خواهد شد از نکات متمایزکننده این کتاب بسیار عالیست.تمرینات بخش لسینینگ و رایتینگ و همینطور اسپیکینگ که همه آنها دارای جواب و سمپل پاسخ های خوب هستند بهمراه اسکریپت کامل بخش لسینینگ در آخر کتاب آورده شده است.

کتاب Essential Words For The IELTS برای چه افرادی مناسب است؟

همه افرادی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند می توانند از کتاب Essential Words For The IELTS برای یادگرفتن لغات مهم انگلیسی استفاده کنند و تبدیل به یک زبان آموز با دایره لغت عالی شوند.حتی اگر درحال حاضرقصد شرکت در آزمون آیلتس ,تافل یا آزمونهای بین المللی دیگر زبان را ندارید بازهم مطالعه این کتاب برای شما عالی و مفید خواهد بود.این کتاب، یکی از مهم ترین منابع آزمون آیلتس و تافل و دیگر امتحانات بین المللی زبان است. زبان آموزان با سطح پیش متوسط، متوسط و پیشرفته می توانند ازکتاب لغات ضروری برای آزمون آیلتس استفاده کنند.نکته مهم اینجاست که اگر زبان آموز داوطلب آزمون آیلتس و یا آزمونهای زبان بین المللی مشابه مثل تافل و.. باشد به هیچ عنوان نباید بدون تسلط کامل بر این کتاب در آزمون حتی ثبت نام بکند.چون نتیجه گرفتن تقریبا محال خواهد بود .مگر میشود لغات ضروری و بسیارمهم آیلتس را نخواند و در آیلتس موفق شد؟! با تسلط بر این کتاب شما در آزمون آیلتس غافلگیر نخواهید شد و از پس این آزمون برخواهید آمد.باتسلط کامل بر این کتاب , اگر باندازه کافی تست های کمبریج را تمرین کرده باشید ,حداقل نمره ای که برایتان میتوان در بخش ریدینگ متصور شد نمره 8 خواهد بودکه میتوانید با تمرین وتست زنی زیاد حتی به تاپ اسکور ریدینگ ( نمره 9 ریدینگ ) برسید.اما این پایان کار نیست .شما با تسلط براین کتاب سه مهارت دیگر لازم برای آیلتس را تا حدود بسیار بالایی تقویت خواهید کرد.این خاصیت این کتاب فوق العاده هست.اگر برای آیلتس آماده میشوید وزمان خیلی زیادی تا آزمون ندارید پیشنهاد میشود کتابهایی مثل 504 و 1100 را کنار بگذارید و فقط روی این کتاب تمرکز کنید.مطمئنا نتیجه آنرا مشاهده خواهید کرد.

چرا کتاب Essential Words For The IELTS، یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است؟

در کتاب Essential Words For The IELTS، بیش از 600 واژه انگلیسی گردآوری شده است که همه این واژه ها، از پرکاربردترین کلمات در زبان انگلیسی هستند و در مکالمات انگلیسی، فیلمها و کتابهای انگلیسی فراوان استفاده می شوند.به جرات میتوان گفت شما حداقل 600 واژه جدید دیگر بغیر از لغات اصلی کتاب را درلابلای متون و درسهای کتاب یاد خواهید گرفت و درمجموع 1200 لغت بسیارعالی وکاربردی به دایره واژگان زبان انگلیسی شما اضافه خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل موفقیت این کتاب کم نظیر این هست که با روش بسیار موثری به آموزش لغات انگلیسی می پردازد. در واقع نویسنده این کتاب دکتر Lin Lougheed با انتخاب کلمات پرکاربرد و بسیار مهم، آنها را با متد خاصی طبقه بندی کرده و در هر درس آورده است. سپس هر کلمه را چندین بار در درسهای بعدی تکرار کرده است تا باحالت مرورشوندگی مکرر در ذهن مخاطب ماندگار شوند. متد دکتر Lin Lougheed در کتاب آموزش لغات ضروری آزمون آیلتس، یکی از بهترین روشهای یادگیری واژگان زبان انگلیسی است.

دسته بندی و تمرینات اصولی :

دسته بندی و نظم کتاب Essential Words For The IELTS هم بسیار عالی است و به یادگیری عمیق کلمات کمک می کند. تمام کلمات این کتاب، در دسته بندی مشخصی قرار دارند و کاملا سازمان دهی شده هستند. در این کتاب، شما می توانید کلماتی با موضوعات مختلف مانند طبیعت، محیط زیست، اوقاعت فراغت و سرگرمی، فرهنگ و هنر، گردشگری، سلامت، تجارت، تکنولوژی، مسائل جامعه و… را یاد بگیرید. با این کتاب، نیازی نیست به دنبال معنی هر کلمه در دیکشنری باشید؛ چون کتاب لغات ضروری آیتلس کار شما را راحت تر کرده است و معنی 20 کلمه جدید هردرس را درستون مقابل آن قرارداده است.برقراری ارتباط معنایی این کلمات با تعاریف آنها به یادگیری عمیق تر زبان آموز کمک میکند.

اگر بخواهم مهم ترین دلیل برتری کتاب Essential Words For The IELTS را بیان کنیم ، باید به تمرینات اصولی این کتاب اشاره کنیم. این کتاب، حقیقتا با کلمات بازی می کند و با این کار به یادگیری بهترهر کلمه و ماندگار شدن آنها در ذهن شما کمک می کند.وجود تمرینات و سوالات زیاد در انتهای هر درس به شما کمک می کند تا آن واژه را عمیقاً یاد بگیرید. در کتاب Essential Words For The IELTS، تمرینات زیادی در انتهای هر درس وجود دارد که شما با حل کردنشان، می توانید خود را به چالش بکشید و سطح یادگیری خود را بسنجید.با انتخاب کتاب لغات ضروری برای آیلتس، مهارت خواندن، نوشتن و ترجمه شما تقویت شده و روی پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی کاملا مسلط خواهید شد.

یک خبر فوق العاده برای شما…

با تجربه همه موارد و مشکلات و فراز و نشیب هایی که ممکن است شما درمطالعه این کتاب با آن مواجه شوید و راه حلی که برای آن یافته ایم , همه مطالب ویرایش سوم  ( آخرین ویرایش ) کتاب Essential Words For The IELTS را به صورت یک دوره جامع درآورده ایم و برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما میتوانید تمام لغات کتاب Essential Words For The IELTS را با روشی ساده و سریع بیاموزید و لغات این کتاب را درحد عالی یاد بگیرید.

یکی از نقاط قوت دوره آموزشی کتاب Essential Words For The IELTS، این است که تمام Reading های آخرهر فصل را به صورت جداگانه برایتان خوانده ایم تا بتوانید با تلفظ کلمات و معنی آنها در جمله آشنا شوید. اگر دوست دارید شمرده شمرده مطالب انگلیسی را متوجه شوید، این دوره برای شما بسیار عالی خواهد بود و به شما در درک مطلب انگلیسی کمک خواهد کرد.

با تهیه دوره آموزشی کتاب Essential Words For The IELTS شما می توانید کلمات را بهتر یاد بگیرید؛ چون همزمان با مطالعه این کتاب، آوای کلمات به گوش شما می رسد و همزمان با دیدن هر کلمه، تلفظش را هم می شنوید و این موضوع باعث یادگیری بهتر کلمات و ماندگار شدن آنها در حافظه شما می شود. پس از شما دعوت می کنیم این فرصت بینظیر را از دست ندهید و این دوره فوق العاده را تهیه کنید و با تلفظ صحیح کلمات کتاب Essential Words For The IELTS آشنا شوید.تسلط شما براین کتاب اگر اشتباه در مفاهیم و تلفظ و سایر اجزای زبانی نداشته باشید شاید تا 4 ماه کامل زمان ببرد ودرصورت عدم استمرار وتمرین وتکرار منظم ممکن است تمام زحمات و انرژی و زمانی که صرف کرده اید به هدر رود.درصورتیکه تمام 30 درس این کتاب در ویدیو های 30 دقیقه ای که برایتان آماده کرده ایم و مرورهایی که انجام میدهید شیرین ودلپذیر و با صرف روزی یکساعت در عرض یکماه میتوانید از پس این کتاب برآیید.

تمامی تمرینات کتاب را برایتان حل کرده ایم و همزمان همه را ترجمه کرده ایم.فقط تمرینات انتهایی هردرس بعهده شماست تا آموخته های خودتان را بکاربگیرید و صرفا شنونده محض نباشید و البته جواب همه این تمرینات هم بصورت کامل در آخر کتاب ضمیمه شده است ودرصورت هر مشکلی میتوانید جوابهایتان را با بخش ANSWER KEY چک کنید.انجام این تمرینات علاوه بر ریدینگ 3مهارت دیگر شما یعنی رایتینگ ,لسینینگ و اسپیکینگ را بشدت تقویت خواهد کرد.

دوره آموزشی کتاب Essential Words For The IELTS بشدت باعث تقویت مهارت Reading شما خواهد شد. شما می توانید همراه باویدیو یا بخش صوتی هردرس، متنها را بخوانید و ترجمه کنید. موقع ضبط و آموزش این دوره، به این قضیه فکرکرده ایم تا به راحت ترین شکل ممکن به شما کمک کنیم درک مطلب بهتری از زبان انگلیسی داشته باشید.

دوره آموزشی کتاب Essential Words For The IELTS برای افرادی که وقت و هزینه رفتن به کلاس و آموزشگاه را ندارند هم عالیست ؛ چون به آنها کمک می کند تا درکنار مطالعه این کتاب، تمام مطالب را هرزمان که بخواهند دوباره ببینند و بشنوند و مرور کنند در صورتیکه درکلاس حضوری فقط یکبار به شما تدریس میشود. علاوه برفایلهای ویدیویی که با متن کتاب همراهی میشود فایلهای صوتی این جلسات هم بصورت مجزا برای شما آماده شده است .

چه بخواهید زبان انگلیسی را برای مهاجرت بخوانید، چه قصد سفر داشته باشید، چه بخواهید ادامه تحصیل بدهید یا در کشورهای خارجی زندگی کنید، مطمئن باشید کتاب Essential Words For The IELTS به شما کمک می کند و باعث بهتر شدن هر 4 مهارت زبان انگلیسی شما خواهد شد.

این کتاب شامل 30 درس میباشد که در 10 فصل ارایه شده است .شما برای هر درس یک فایل ویدیویی و همینطور فایل صوتی همان درس را در اختیار خواهید داشت. از آنجایی که بسیاری از سوالات کتاب لغات ضروری آیلتس، شبیه به سوالات آزمون تافل و آیلتس هستند، می توانید با حل تمرینات این کتاب، لغات مهم را عمیقتر یاد گرفته و در آزمون، نتیجه بهتری بگیرید.

  • ویدیوها کوتاه هستند و باعث حفظ تمرکز می‌شوند(خسته کننده نیستند)
  • قابلیت یادداشت برداری و مرور چندین باره وجود دارد.
  • تقریبا ۱۰۰% در مصرف زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود.

این دوره چه مزایایی برای شما دارد؟

  • با تهیه دوره آموزش ویدئویی کتاب Essential words for the IELTS دایره لغات شما بیشتر می شود و می توانید لغات پرکاربرد زبان انگلیسی را بهتر یادبگیرید.
  • در این دوره آموزشی، با نقشهای مختلف دستوری لغات ضروری آیلتس آشنا خواهید شد و می توانید بهتر از کلمات استفاده کنید وآنها در جای مناسب درجملات بکارببرید.
  • تمام Reading ها و تمرینات کتاب Essential Words For The IELTS در این دوره آموزشی آورده شده است و جواب تمام سئوالات این کتاب در دوره آموزش لغات ضروری آیلتس وجود دارد.
  • در دوره آموزشی جامع کتاب Essential Words For The IELTS، شما می توانید تلفظ کلمات را به همراه معنی درست آنها یاد بگیرید.
  • خرید این دوره باعث صرفه جویی در وقت وهزینه های شما می شود.
  • با کمک فردی که قبلا خودش این مسیر را رفته و تجربه کافی دارد این مسیر را طی میکنید.
  • مسیر یادگیری زبان انگلیسی با کمک این دوره، راحت تر طی می شود و دیگر نیازی نیست برای یادگیری کلمات انگلیسی، انرژی زیاد بگذارید.
  • در دوره آموزش ویدئویی کتاب Essential Words For The IELTS، شما با تلفظ صحیح هر کلمه به خوبی آشنا می شوید و می توانیدهمراه با ویدیو یاصوت هر درس، جملات انگلیسی را بخوانید و تکرار کنید. به همین دلیل است که مهارت Reading شما با این دوره آموزشی تقویت خواهد شد.
  • این دوره آموزشی به شما کمک می کند تا خودتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید و از رفتن به کلاس و آموزشگاه بی نیاز شوید.
  • تمام دانشجویان و افرادی که قصد شرکت در آزمونهای مهم زبان انگلیسی از جمله آیلتس وتافل را دارند می توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند و نتیجه دلخواهشان را بگیرند.
  • این دوره آموزشی برای افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل، مهاجرت، کار و سفر دارند بسیار عالی است.

 درپایان جلسات درسی (از فصول میانی کتاب) تیپس و نکات آیلتسی ارزشمندی عنوان شده که مسیر شما را برای رسیدن به نمره دلخواهتان در آیلتس بسیار کوتاه میکند .

برای دانلود کلیک کنید