پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

- پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

توضیحات :

روایی:  دارد

پایایی:  دارد

نمره گذاری وتفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل : ورد وقابل ویرایش می باشد

 

از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله “ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان”

می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب

سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :

1-زمینه: طراحی و مکان سایت،2- محتوا: متن، تصویر،صدا و ویدئو، 3-تجارت: توانایی سایت در

انجام تبادالت تجاری،4- جامعه: توانایی سایت در برقراری ارتباط کاربر- کاربر، 5-اتصال: میزان

ارتباط سایت با سایر سایت ها،6- سفارشی سازی: توانایی سایت در ارائه خدمات به کاربران

گوناگون و یا امکان ایجاد تغییر در سایت توسط خود کاربر،7- ارتباطات: میزان توانایی سایت در

برقراری ارتباط سایت- کاربر یا ارتباطات دو طرفه

برای دانلود کلیک کنید