مجموعه آموزشی شروع بازی رپراتور حمله با e4 با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

- مجموعه آموزشی شروع بازی رپراتور حمله با e4  با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

مجموعه آموزشی شروع بازی رپراتور حمله با e4 با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی شروع بازی رپراتور حمله با e4  با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

 

ATTACKING REPERTOIRE WITH 1.e4

 

with IM Robert Ris
 

فرمت : MP4

قابل پخش در تمام پلیرهای خانگی

زبان : انگلیسی

مدت زمان آموزش11 ساعت

محصول: thechessworld

قیمت دوره در سایت اصلی:129 دلار

این مجموعه ارزشمند را به هیچ عنوان از دست ندهید!

 دوره شروع بازی حمله با e4 با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

استادان قدیمی این شروع بازی را بازی می کردند تا درک شطرنج خود را توسعه دهند. به جوانان مبتدی توصیه می شود که هنگام شروع سفرهای شطرنج خود با این شروع بازی شروع کنند.

نیازی به گفتن نیست که این محبوب ترین شروع بازی شطرنج تمام دوران است. عاشقانه است. تهاجمی است. تاکتیکی است.

شروع بازی1.e4 احتمالاً مانند شروع بازی های پیش فرضی است که ما به آن عادت کرده ایم، چه آماتور باشیم و چه حرفه ای.

با این حال، این باز کردن بسیار آسان نیست. سیاه تعداد زیادی پاسخ برای انتخاب دارد… چه کارو کان محبوب، چه فرانسوی مشکوک و چه سیسیلی ترسناک!

برای اینکه کار را برای شما آسان کند، استاد بین المللی رابرت ریس دوره کاملاً جدید خود را با نام Attacking Repertoire در 1.e4 برای شما آورده است.

یک آموزش ویدیویی 11 ساعته در مورد چگونگی رها کردن پتانسیل کامل این شروع بازی پویا مانند هرگز.

رابرت ریس از زاویه ای غیرمعمول و در عین حال آموزنده به مطالعه آغازین می پردازد. او به جای اینکه صرفاً در مورد تئوری صحبت کند، موقعیت را از هر دو طرف تجزیه می کند تا بتوانید به جای حفظ خطوط، طرح ها و ایده ها را احساس کنید.

در اینجا چیزی است که قرار است یاد بگیرید:

  • 3…Nf6 در گامبی شاه . آیا به هل دادن پیاده الکترونیکی برای فرار از اسب سیاه فکر می کنید؟ روی h5 می نشیند. باور کنید یا نه، راندن آن اسب می تواند بسیار سخت باشد… و این کار را اشتباه انجام دهید، و در نهایت توسط سیاه ویران خواهید شد. یاد بگیرید که چگونه این را به عنوان سفید بازی کنید.
  • میلنر-بری بهبود یافت . بزرگترین مشکلی که سفید در نوع پیشرفته دفاع فرانسوی با آن مواجه است، حمله به پیاده d4 است. اگر بتوانید به جای آن فقط آن را قربانی کنید چه؟ و ضدحمله عظیمی بر روی سیاه بدست آورید؟ یاد بگیرید که چگونه سفید را از گرفتن آن پیاده با این بازی منحصر به فرد پشیمان کنید.
  • 8…Bd4 در دو اسب . در این واریاسیون کارو کان، سیاه سعی می کند در ابتدا با تهدید اسب c3، تشکیلات سفید را خنثی کند. حرکت دادن یک مهره دو بار در شروع بازی … اوه! این یک قوطی کرم برای سیاه باز می کند. اجازه دهید رابرت به شما نشان دهد که چگونه از آن بهره برداری کنید.
  • چرا مدرن برویم؟ هنگام بازی در مقابل دفاع مدرن، ایده این است که حتی به سیاه این فرصت را ندهید که «ساخته شود» – فوراً پیاده‌های d، e و f را به سمت بالا هل دهید… و با دو شوالیه و یک وزیر، حمله‌ای به سمت شاه انجام دهید. ایده آل؟ شاید نه. هیجان انگیز؟ هک بله!

 

  • 6…Bh6 در واریاسیون کارلسن . این حرکت می تواند تا حدودی آزاردهنده باشد، به خصوص اگر قلعه بزرگ داشته باشید. سنجاق پیاده روی اف در برابر وزیر را نمی توان به راحتی کنار زد. در چنین موقعیتی چه باید کرد؟ تحلیل رابرت ریس برای این موضوع را در فصل 23 بررسی کنید.

اگر یک بازیکن 1.e4 هستید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه آن را در برابر پیچیده ترین پاسخ های سیاه بازی کنید، این آموزش برای شما مناسب است.

برای دانلود کلیک کنید