پاور پوینت نقش فرهنگ در تبلیغات و برند15اسلاید

- پاور پوینت نقش فرهنگ در تبلیغات و برند15اسلاید

پاور پوینت نقش فرهنگ در تبلیغات و برند15اسلاید

در ابتدای بحث بهتراست تعاریفی از فرهنگ را مورد بررسی قراردهیم:
به گفته ی ادواردتایلر   E.B.Tylor  مردم شناس مشهور بریتانیایی، فرهنگ  مجموعه ی پیچیده ای است شامل علوم و دانش ها و اعتقادات ،  هنرها ، افکار ، عقاید ، صنایع ، تکنیک ، اخلاق ، قوانین و مقررات ، سخن ، عادات و رسوم و رفتار و ضوابط که انسان به عنوان یک عضو از جامعه آن را از جامعه ی خود فرا می گیرد و در قبال آن تعهداتی به عهده دارد.
رالف لینتون  Ralf Linton  جامعه شناس و محقق امریکایی ، فرهنگ را چنین توصیف می کند: فرهنگ مجموعه ای از رفتارهای اکتسابی است که بوسیله ی افراد جامعه ی معینی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

برای دانلود کلیک کنید