مقاله در فراسوی عصر جدیدی از اعتماد و شفافیت در آزمایشات بالینی

- مقاله  در فراسوی عصر جدیدی  از اعتماد و شفافیت در آزمایشات بالینی

مقاله در فراسوی عصر جدیدی از اعتماد و شفافیت در آزمایشات بالینی

دانلود مقاله ترجمه شده Toward a New Era of Trust and Transparency in Clinical Trialsبا عنوان، در فراسوی عصر جدیدی  از اعتماد و شفافیت در آزمایشات بالینی

 

بخشی از متن :

پژوهشهای بالینی عموم ترین مولفه قابل مشاهده شرکت تحقیقات زیست پزشکی، از نظر  کاربردهای انسانی بالقوه در یافته های آزمایشگاهی جدید جهت شواهد قوی در مورد درمان یا مداخلات پیشگیرانه مراقبت های بالینی متداول هستند. این آزمایشات در نقطه ای واقع هستند که در آن تحقیقات زیست پزشکی هم به طور مستقیم درگیر شرکت کنندگان انسانی هستند که  بصورت داوطلبانه خود را وقف  محققان با اعتماد به حمایت از بالاترین استانداردهای دقت علمی و نظارت اخلاقی  کرده اند.  از آنجایی آزمایش های بالینی تکامل یافته اند و  در طول زمان پیشرفت های چشمگیر ی را در تشخیص، درمان، و بهبود کسب کرده اند، دارد هنوز هم چالش های عمدهای وجود دارد. بنابراین، تغییرات اساسی برای  بازتاب جنبش علم و جامعه برای افزایش بهره وری، پاسخگویی و شفافیت در تحقیقات بالینی  نیاز است.

در حال حاضر موسسه ملی بهداشت (NIH)  با سرمایه گذاری  سالیانه بیش از 3 میلیارد دلار به عنوان بزرگترین حامی مالی عمومی آزمایشات بالینی در ایالات متحده، نظارت خود را  برشرکت آزمایشگاهی بالینی کشور بسیار جدی  معطوف داشته است. بنابراین، NIH باید اطمینان حاصل کند که آیا آزمایشات تحت پشتیبانی آنها،  به هدف مورد نظر ماموریت مربوطه  را که اولویت اصلی آن  عدم آزمایشات تکراری انجام شده در گذشته (در کنار وجود تکرار مورد نیاز)، و بالاترین احتمال برای پیشبرد دانش و بهبود سلامت نائل می شود یاخیر. برای رسیدن به این هدف لازم است تا،  به چالش هایی در طراحی، بازدهی، و گزارش آزمایشات بالینی  اشاره شود. مثلا، اغلب مطالعات بالینی بیش از حد پیچیده هستند، اندازه نمونه  آنها کوچک است،  اتکا به نقطه انتهایی جایگزین  دارند که در آن فقدان ارتباط بالینی  است، نرخ تعهدی غیر واقعی، و بودجه ناکافی  دارند. نگرانی خاصی هم در مورد  وجود آزمایش هایی است که نتایج آنها هرگز منتشر نمی شود و یا داده ها به یک پایگاه داده  عمومی ارائه  می شود.

 توضیحات فایل:

-این فایل با فرمت  WORD ( قابل ویرایش) ارائه شده است.

-تعداد صفحات فایل ورد :4

-قابل ارائه بعنوان تحقیق کلاسی برای دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی

 

4صفحه  ورد  انگلیسی

 

برای دانلود کلیک کنید