پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)

- پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)

پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)

  • عنوان: بتن شفاف (بتن شیشه ای)
  • فرمت: پاورپوینت
  • تعداد اسلاید: 77 اسلاید
  • قابلیت ویرایش: دارد

 

 

  • پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)، دارای 77 اسلاید است و در آن به طور کامل به بررسی بتن شفاف (بتن شیشه ای-بتن انتقال دهنده نور) و بناهای ساخته شده با آن پرداخته شده است. فهرست مطالب، قسمت هایی از محتوای مطالب پاورپوینت و پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را در ادامه مشاهده می نمایید.
  • فهرست:
    مقدمه
    تاریخچه ساخت لیتراکن
    مبدع لیتراکن
    تعریف لیتراکن
    بتن شفاف
    مواد تشکیل دهنده
    فیبر نوری
    کاربرد فیبر نوری
    مشخصات فنی
    توزیع فیبرها
    ساختار + مقاومت
    روش ساخت
    نحوه تولید
    نکات مهم تولید
    خواص لیتراکن
    نحوه مسلح کردن
    لیتراکن pXL
    مقایسه لیتراکن و لیتراکن pXL
    تأثیرات سازه ای
    مزایا
    معایب
    مشکلات موجود 
    موارد کاربرد
    رنگ ها و بافت ها
    لامپ لایترا کیوب
    بناهای ساخته شده با لیتراکن در دنیا (بررسی 3 مورد)
    نمونه های استفاده از لیتراکن در نمای ساختمان (4 مورد)
    نمونه استفاده از لیتراکن در طراحی داخلی (7 مورد)
    نتیجه گیری
  •  قسمت هایی از پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)
    بتن که ما آن را با ظاهر خشک ، بی روح ، خشن و غیر قابل نفوذ می شناسیم ، اکنون چهره دیگری از خود را رو کرده است که شما را حیرت زده می کند. آن بتن سخت، اکنون همچون شیشه ای نیمه شفاف نور را از خود عبور می دهد و معماری و دکوراسیون داخلی فضا را متحول می کند.
     سنگ های شفاف فقط یک توده مصالح ساختمانی شفاف نیستند ولی گذشته از این یک وسیله بیان در دست هنرمندان و معماران است.
    لیتراکن ارائه دهنده مفهوم بتن انتقال دهنده نور به عنوان یک ماده ساختمانی برای ساختمان های جدید به طور وسیع قابل اجرا می باشد و نیز می تواند برای دیوارهای داخلی و خارجی، روش ساختن سنگفرش ها یا حتی در هنر یا طراحی اشیا استفاده شود.

    بتن ترانسپارانت برای مدت ها به عنوان یک آرزو برای معماران و طراحان مطرح بود و با تولید لیتراکن این آرزو به تحقق پیوست. کنتراست موجود در پشت متریال تجربه شگفت آوری را برای مدت طولانی در ذهن بیننده ایجاد می کند. در واقع با نوعی برخورد سورئالیستی محتوای درون در ارتباط با محیط پیرامون قرار می گیرد و به این ترتیب بسیاری از هنرمندان تمایل به استفاده از این متریال در کارهای خود دارند. به طور کلی با پیشرفت های تکنولوژیکی و ارائه خلاقیت طراحان و مجسمه سازان با ابزارهای مختلف، پتانسیل و قابلیت بتن توسط هنرمندان گوناگون در تمام جهان مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از معماران برجسته نظیر نورمن فاستر, کالاتراوا, زاها حدید, استیون هال و… به این ماده جدید توجه نشان داده اند.
    لیتراکن (بتن شفاف) در ابتدا با استفاده از یک ماتریس پلیمری به منظور افزایش ظرفیت اتصال و همچنین مقاومت مکانیکی آن ساخته شد. لکن امروزه، عموما از دو پلیمر اپوکسی و ماتریکس پلی کربنات برای ساخت بتن شفاف استفاده می‌شود. فرمول لازم جهت دستیابی به مخلوط لیتراکن یا همان بتن شیشه‌ای شامل ترکیبی از پلی کربنات و ماتریس اپوکسی و همچنین الیاف شیشه‌ای، فیبرهای نوری، سیلیس کلوئیدی، سیلیکا و دی اتیلن تری آمین (DETA) و در نهایت سیمان پرتلند مورد استفاده در سایر انواع بتن است…….
  • پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت بتن شفاف (بتن شیشه ای)-(جهت وضوح بیشتر بر روی تصویر کلیک نمایید.)

برای دانلود کلیک کنید