ویدئو طرح اختلاط بهینه بتن با استفاده از نرم افزار طراحی آزمایش Design Expert و روش سطح پاسخ و طراحی ترکیبی مرکزی( RSM, CCD)

- ویدئو طرح اختلاط بهینه بتن با استفاده از نرم افزار طراحی آزمایش Design Expert و روش سطح پاسخ و طراحی ترکیبی مرکزی( RSM, CCD)

ویدئو طرح اختلاط بهینه بتن با استفاده از نرم افزار طراحی آزمایش Design Expert و روش سطح پاسخ و طراحی ترکیبی مرکزی( RSM, CCD)

در این ویدئو، یک مثال برای بدست آوردن طرح اختلاط بهینه بتن بررسی شده است و با استفاده از نرم افزار طراحی آزمایش Design Expert (روش سطح پاسخ و ترکیب طراحی مرکزی Response Surface Method یا RSM) مقاومت فشاری حداکثر بتن در مقدار سیمان، w/c، مقدار روان کننده و مقدار شن و ماسه بهینه بدست آمده است. این ویدئو حدود 30 دقیقه است و تمام مراحل برای دست یابی به حداکثر مقاومت فشاری بتن در شرایط بهینه شرح داده شده است. کلیه توضیحات شامل وارد کردن دیتاها، آنالیز و تفسیر دیتاها به صورت دقیق و خروجی های نرم افزار شامل نمودارهای دو بعدی و سه بعدی و نقاط بهینه می باشد. یک مثال بسیار کاربردی برای انجام یک آزمایش هدفمند برای انجام آزمایشات مربوط به پایان نامه ها، آزمایشات کلاسی و استفاده برای مقالات ISI، کنفراسی و علمی پژوهشی می باشد. در آینده نزدیک کاربرد این نرم افزار در گرایشهای ژئوتکنیک و راهسازی نیز ارایه خواهد شد. این ویدئو با کیفیت عالی و مبلغ ناچیز ارایه شده است. توضیحات تکمیلی مربوط به نرم افزار در قالب ورد و فایل مدل شده طرح اختلاط بهینه نیز توسط مدرس آورده شده است. جهت دانلود رایگان قسمتی از ویدئو به سایت ذیل مراجعه نمایید.  https://www.aparat.com/v/vD58y

برای دانلود کلیک کنید