مجموعه آموزشی دوره کامل شروع بازی گامبی وزیر برای سفید با تدریس استاد بزرگ تاماس فودور

- مجموعه آموزشی دوره کامل شروع بازی گامبی وزیر برای سفید با تدریس استاد بزرگ تاماس فودور

مجموعه آموزشی دوره کامل شروع بازی گامبی وزیر برای سفید با تدریس استاد بزرگ تاماس فودور

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی دوره کامل شروع بازی گامبی وزیر برای سفید با تدریس استاد بزرگ تاماس فودور

Queen’s Gambit Complete Repertoire for White with GM Tamas Fodor

محصول:ichess.net 

قیمت این محصول در سایت اصلی:114 یورو

مدت زمان فیلم: بیش از 10 ساعت (انگلیسی)

 فرمت :MP4  

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

دارای pgn  تمامی دوره

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره 

استاد بزرگ تاماس فودور و تسلط بر شروع بازی گامبی وزیر برای سفید!

اگر شما یک بازیکن 1.d4 هستید و در حصار هستید که آیا برای یک گامبی بروید یا نه، این فرصتی است برای شما.

چرا؟ از آنجا که بازی وزیر یک گامبی است اما اینطور نیست…

پیشنهاد سفید از پیاده c4 دائمی نیست – او می تواند هر زمان که بخواهد پیاده را پس بگیرد.

سفید کنترل مرکزی سیاه را به چالش می کشد و تلاش می کند تا فضای فوری را به دست آورد. این گشایش به دنبال عمل است و اغلب به موقعیت های تیز و تاکتیکی منجر می شود.

گامبی وزیر درباره چیست؟

گامبی وزیر هیجان‌انگیز، پیچیده و پویا است – و برای پیروزی مقابل سیاه بازی می‌کند. یک خط دیوانه را پرتاب کنید، و سیاه ممکن است در همان ابتدا به پایین بیفتد.

با این اوصاف، باید توجه داشت که بازی گامبی وزیر مانند بازی با آتش است. به یاد داشته باشید، این یک شروع بازی تئوری سنگین است. اگر ندانید دارید چه کار می کنید، ممکن است به خودتان آسیب بزنید…

نگران نباشید… استادبزرگ تاماس فودور به کمک شما می آید.

استاد بزرگ فودور در طول دوره‌اش، The Queen’s Gambit: Complete Repertoare for White، همه رایج‌ترین و نادرترین تغییرات شروع بازی را نشان می‌دهد…

… در 22 ویدیو با کیفیت بالا، هر کدام از 30 دقیقه تا 1 ساعت!

او نه تنها منطق پشت هر حرکت انجام شده را توضیح می دهد، بلکه دلیل انجام نشدن برخی دیگر از حرکات نامزد را نیز توضیح می دهد.

آیا این دوره برای شماست؟

به عنوان یک بازیکن و مربی فوق العاده موفق مسابقات در هفت سال گذشته…

استادبزرگ فودور، با بینش منحصر به فرد و تجربه عملی خود، به عنوان یک شروع بازی، نور جدیدی را به گامبی وزیر می اندازد.

و چه یک شطرنج باز مبتدی یا یک شطرنج باز باتجربه باشید، تضمین می کنیم که این دوره را کاملا دوست خواهید داشت.

درباره نویسنده:

استاد بزرگ تاماس فودور  یک استاد بزرگ مجارستانی است. او شطرنج را در 5 سالگی آموخت و از آن به بعد عاشق آن شد. تاماس در دوران نوجوانی خود در تورنمنت های بی شماری شرکت کرده است و با تلاش و فداکاری توانست در سال 2013 به سطح استاد بزرگ برسد. تاماس یک بازیکن فعال مسابقات و مربی مشهور برای بیش از 10 سال است. بهترین عملکرد او شامل مقام اول در مسابقات قهرمانی تیمی شطرنج اروپا در سال 2009، مقام اول در مسابقات قهرمانی نوجوانان مجارستان و مقام اول در مسابقات قهرمانی جهانی شطرنج زیر 10 سال 2001 در میان بسیاری از رویدادهای بین المللی دیگر است.

در اینجا چیزی است که قرار است یاد بگیرید:

  • بنونی، بنونی، بنونی!  اگر سیاه به اشتباه به جای …Nf6 با …c5 شروع شود چه؟ فودور به شما نشان می دهد که چرا این ممکن است برای سفید مفید باشد و چگونه از آن بهره برداری کنید.
  • Nf3 اول، d5 دوم.  در Chigorin، فودور به شما پیشنهاد می‌کند بعد از اینکه سیاه با …Nc6 بازی کرد، با Nf3 شروع کنید و سپس …dxc4 را دنبال کنید. چرا؟ برای تحت فشار قرار دادن اسب Nc6. چگونه؟ لطفا دوره را دریافت کنید
  • اسب a6 سیاه در گرونفلد.  سیاه قصد دارد با …c5 شکست بخورد و سفید باید از تبادل اجتناب کند. هر چند این همه چیز نیست. فودور خط FULL را در یک ویدیوی 45 دقیقه ای نشان می دهد.
  • پاسخ سیاه به cxd5 سفید؟  در چیگورین، اگر سیاه پیاده را با اسب یا وزیر بازپس گیرد، فودور به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به زودی با سرعت بیشتری روی آن مانور دهید.
  • فیل خانه های سیاه داچ استون وال.  فیل خانه های تیره می تواند یک سلاح عالی برای سیاه باشد. چگونه آن را خنثی کنیم؟ نکته: آن را با فیل خانه سیاه خود عوض کنید. برای توضیح کامل، فصل 9 دوره را مرور کنید.

این مجموعه ۱۰ ساعته فوق‌العاده به شما یک سیستم یادگیری آسان برای سفید را می‌دهد – در برخی موارد تقریباً در حرکت ۲ یا ۳، سیاه را از تعادل خارج می‌کند.

محتوای کامل دوره

رپرتوار کامل Queen’s Gambit for White – دوره ویدیویی [10 ساعت]

از طریق این دوره جدید و انحصاری استاد بزرگ تاماس فودور همه رایج‌ترین و کمیاب‌ترین گونه‌های بازی Queen’s Gambit را در 22 ویدیو با کیفیت بالا، که هرکدام از 30 دقیقه تا 1 ساعت را شامل می‌شود، برای شما آشکار می‌کند! نه تنها استاد بزرگ فودور منطق پشت هر حرکت انجام شده را توضیح می دهد، بلکه چرایی انجام نشدن برخی حرکات نامزد دیگر را نیز توضیح می دهد.

مجموعه کاملی از PGN ها

مجموعه کاملی از PGN های قابل دانلود از هر چیزی که پوشش داده شده است تا بتوانید آن را با سرعت و راحتی خود تجزیه و تحلیل کنید. یک صندوقچه گنج برای هر بازیکن جدی.

دسترسی به تمرین

موتیف های مهم حمله را با مجموعه ای از وظایف و چالش های طراحی شده خاص آموزش دهید. بخش عملی یک عنصر مهم در دوره است.

 

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید