مجموعه آموزشی محاسبه: راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات

- مجموعه آموزشی محاسبه: راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات

مجموعه آموزشی محاسبه: راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزشی محاسبه: راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات

Calculation: A Complete Guide for Tournament Players

محصول:2021 

 chessable

قیمت این دوره در سایت اصلی: 75دلار

مدت زمان فیلم: 5 ساعت و33 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

دارای امتیاز 5 ستاره از سمت کاربران سایت

دوره آموزشی محاسبه:راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات با تدریس آزل چوآ!

این تکنیک های ساده محاسبه،
یک آماتور  1664-Elo
را به استادی قهرمان تبدیل کرد!!

 استاد آزل چوآ به سال‌ها «آزمایش و خطا» دلخراش نیاز داشت تا مهارت‌های انتخاب حرکت و محاسبه خود را ساده کند. اما لازم نیست همان جاده پر دست انداز را پیاده روی کنید. با طرح گام به گام او، می‌توانید بهترین حرکت را سریع‌تر از همیشه انجام دهید… و مطمئن‌ترین شطرنج خود را بازی کنید.

حدود چهار سال پیش – با رتبه متوسط ​​1664 – آزل نیاز مبرمی به یک سیستم محاسباتی قابل اعتماد برای بازی‌ها و پازل‌های کلاسیک داشت.

او ضرب المثل قدیمی «شطرنج 99 درصد تاکتیک است» را به دل گرفت و تمرینات تاکتیکی را با وسواس یک مرد دیوانه حل کرد.

اما حتی پس از شخم زدن بیش از 20000 موقعیت، آزل هنوز ترکیبات بسیار ابتدایی را از دست داده بود. تجسم تغییرات آسان تر به نظر نمی رسید. پیگیری مبادلات غیرممکن به نظر می رسید. بدتر از آن، بهترین حرکات مدام از او دور می ماند.

این زمانی بود که آزل بازی خود را دوباره بررسی کرد تا عادات بد بازی را از بین ببرد و یک فرآیند محاسباتی تکرارپذیر بسازد که کار می کند .

توقف‌ها و شروع‌ها و سفرهای زیادی طول کشید تا به تخته نقاشی برگردیم. اما زمانی که آزمایش‌های ردیابی خطا، خود آنالیز و آموزش با هم ترکیب شدند، آزل توانست…

528 امتیاز به امتیاز او اضافه کنید
و عنوان استاد cm را بدست آورد

محاسبه: راهنمای کامل برای بازیکنان تورنمنت یک دوره آموزشی عملی است که به شما امکان می‌دهد به طور مداوم حرکات قوی و غیرمنتظره‌ای را پیدا کنید که امتیاز کامل را به دست آورید.

از طریق 5 ساعت ویدیو ، آزل همان روش‌های محاسبه و تصمیم‌گیری را به شما آموزش می‌دهد که او را به بزرگترین نقاط عطف خود رسانده است – از جمله مقام اول در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی ملی سنگاپور 34 و 35 … مقام سوم در هفتاد و یکمین قهرمانی ملی .. و اولین و بدون شکست در چهارمین مسابقات قهرمانی آماتور سنگاپور .

در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت:

???? نحوه استفاده از تکنیک برگر برای اطمینان از اینکه محاسبات شما در مسیر درست قرار دارند . به این ترتیب، از اتلاف وقت با ارزش برای حرکات بی ربط جلوگیری می کنید، در حالی که به ایده برنده نزدیک تر می شوید.

???? چرا تمرکز محدود بر بررسی، دستگیری و تهدید، توانایی شما را برای یافتن قوی‌ترین ادامه‌ها خراب می‌کند. بعلاوه – چگونه از تفکر متقابل برای یافتن قاتلان خاموش استفاده کنیم که “سقوط! بنگ! بوم!” حرکت می کند…

???? احساسات متفاوتی در مورد یک تنوع دارید؟ آن را از طریق تست “یک و نیم حرکت” اجرا کنید تا با اطمینان بگویید که آیا باید آن را بازی کنید، رد کنید یا عمیق تر تجزیه و تحلیل کنید.

???? تکنیک برهم نهی که هنگام وزن کردن بین دو یا چند ایده یکسان، فرآیند انتخاب حرکت شما را ساده می کند.

???? چگونه از ملزومات داخلی سازی الگوی 4 مرحله ای برای “سوزاندن” سریع یک الگوی شطرنج جدید در حافظه خود استفاده کنید و آن را در آنجا نگه دارید . (هرچه الگوهای برنده بیشتری را از روی قلب بدانید، محاسبات شما دقیق تر و کارآمدتر خواهد بود.)

???? و… 3 تمرین ساده که مهارت های تجسم شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد 3، 4 یا حتی 5 حرکت را در آینده ببینید.

بهترین قسمت؟

آزل مطالب را به گونه ای سازماندهی کرد که تمام تکنیک ها را در کنار هم قرار دهد. به طوری که تا پایان کار، یک سیستم کارآمد و ضد آب برای یافتن بهترین حرکات – به ویژه در بازی های تیز و پیچیده، خواهید داشت.

آزل همچنین دانش تاکتیک‌های اولیه شما را با نکات عملی که امروز می‌توانید استفاده کنید، ارتقا می‌دهد.

شما نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه نقاط ضعف تاکتیکی اصلی را در یک موقعیت مشخص کنید، بلکه همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه روی هدف مناسب قفل کنید و مطمئن شوید که حمله شما به نقطه مورد نظر می رسد.

به شما یک روش ساده برای شناسایی و احاطه کردن قطعات دشمن قابل تله گذاری داده می شود. بنابراین می توانید با آرامش نیروهای تقویتی وارد کنید و یک مزیت قاطع را بدست آورید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه خانه ها و خطوط مهمی را که مستقیماً به پادشاه دشمن منتهی می شوند، شناسایی کنید. نگاهی کنترل از این مسیر، و حمله خود را است اما تضمین شده برای موفقیت.

و برای تنظیم دقیق محاسبات خود تا پایان بازی، آزل همچنین میانبرهای ذهنی مانند:

???? قانون سه رده که در یک نگاه به شما می گوید که آیا مدافع می تواند یک بازی پایانی “روک و پیاده در برابر رخ” برگزار کند.

???? پیاده های دست نخورده که به یک وزیر کاملاً جدید تبدیل می شوند، حتی اگر پادشاه شما برای حمایت از آن خیلی دور باشد.

???? PLUS – یک استراتژی 3 نقطه‌ای برای نجات بازی‌های پایانی «شاه و پیاده در برابر شاه». آنقدر ساده است که – پس از دریافت آن – روش دفاعی مناسب در یک لحظه به سراغ شما می آید .

محاسبه: یک راهنمای کامل برای بازیکنان مسابقات بسیار پر از تکنیک های محاسبه عملی و آزمایش شده در مسابقات است، ما مطمئن هستیم که کلید موفقیت بعدی شطرنج خود را در آن خواهید یافت.

اما حرف ما را قبول نکنید. خودتان ببینید وقتی …

اسرار
محاسبه سریع و دقیق را در اختیار داشته باشید
و بهترین شطرنج خود را بازی کنید…

 

برای دانلود کلیک کنید