آشنایی با اصطلاحات پزشکی

- آشنایی با اصطلاحات پزشکی

آشنایی با اصطلاحات پزشکی

این فایل تحقیق آماده دانشجویی در قالب PDF و در 16 صفحه تهیه و تنظیم گردیده و شامل تمامی اصطلاحات رایج پزشکی پرکاربرد در بیمارستان ها می باشد.

اصطلاحات مربوط به علائم حیاتی – اصطلاحات مربوط به داروها – اصطلاحات مربوط به استخوان ها – اصطلاحات مربوط به اعضاء بدن – اصطلاحات مربوط بهانواع تزریق – معاینه – اصطلاحات مربوط به سیستم قلب و عروق – اصطلاحات مربوط به روانپزشکی و اعصاب – اصطلاحات مربوط به اختلالات رفتاری – اصطلاحات مربوط به دستگاه ادراری و تناسلی – اصطلاحات مربوط به دستگاه تنفسی – اصطلاحات مربوط به سیستم خونسازی – اصطلاحات مربوط به سیستم گوارش – چشم – اورولوژی – اصطلاحات مربوط به ارتوپدی و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشند.

دانشجویان محترم با مطالعه کامل این فایل می توانند به راحتی پرونده بیماران را مورد مطالعه قرار دهند و معانی تمامی اصطلاحات بکار رفته در پرونده را درک نمایند.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(6900 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید