کنفرانس آماده دانشجویی برق گرفتگی

- کنفرانس آماده دانشجویی برق گرفتگی

کنفرانس آماده دانشجویی برق گرفتگی

به تاثیر جریان الکتریسته بر ارگانها و بافتهای بدن برق گرفتگی گفته می شود که بر اساس مسیر عبور جریان الکتریسیته به بدن اثار متفاوتی بر جای خواهد گذاشت
•جریان برق از نقطه ای وارد بدن می شود از محل دیگر که در آن بدن با زمین تماس دارد خارج می شود .
این فایل در قالب پاورپوینت و در 36 اسلاید به همراه تصاویر متعدد آموزشی و قابل ویرایش بوده و شامل مطالب و نکات بسیار مهم در مورد برق گرفتگی و صاعقه می باشد.
منابع تولید برق – آسیب های برق گرفتگی – عوامل موثر بر شدت برق گرفتگی – دلایل خطرناک بودن جریان متناوب – شدت جریان آمپر – مقاومت – مسیر جریان – مدت عبور جریان – علائم بالینی برق گرفتگی – انجام مراقبت های پیش بیمارستانی – صاعقه – مکانیسم و نحوه تولید رعد و برق – برخورد با صاعقه – آسیب ناشی از صاعقه – مکانیسم های خطرناک – اقدامات درمانی صاعقه و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشد.

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(5250 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید