تغذیه وریدی در نوزادان(TPN)

- تغذیه وریدی در نوزادان(TPN)

تغذیه وریدی در نوزادان(TPN)

تغذیه وریدی کامل (total parenteral nutrition) یک محلول استریل تزریقی محتوی پروتئین، دکستروز و چربی همراه با الکترولیت ها، ویتامین ها، عناصر کمیاب و آب، برای شروع تغذیه حمایتی در نوزادان نارس و در معرض خطر می­باشد، زمانی که تغذیه­ی نوزاد به صورت روده­ ای (enteral) امکان ندارد و یا تغذیه­ ی روده ­ای، میزان کالری مورد نیاز نوزاد را تأمین نمی­کند.
این فایل در قالب پاورپوینت و در 50 اسلاید تهیه و تنظیم گردیده و شامل تمامی نکات مهمی می باشد که پرستاران گرامی در بخش NICU و PICU باید در مورد تغذیه وریدی نوزاد بدانند.این فایل ویژه تدریس در کارگاه های آموزشی می باشد.
ضرورت دستورالعمل تغذیه وریدی در نوزادان – تعریف تغذیه وریدی – هدف از تغذیه وریدی – اندیکاسیون های تغذیه وریدی در نوزادان – محتوای تغذیه وریدی در نوزادان – انرژی و کالری مورد نیاز نوزادان – مایع مورد نیاز – دکستروز مورد نیاز – آمینواسید مورد نیاز – لیپید مورد نیاز – مانیتورینگ لیپید – الکترولیت های مورد نیاز – ویتامین های مورد نیاز – املاح مورد نیاز – روش های تجویز تغذیه وریدی – داروهای محرک ورید – روش های دسترسی به ورید مرکزی در نوزادان – عوارض تغذیه وریدی – پیشگیری از عوارض تغذیه وریدی در نوزادان و … بخشی از مهمترین مطالب این فایل می باشد.

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(8550 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید