مجموعه ای کامل برای سفید در شروع بازی لندن محصولی ازFoxy Openings

- مجموعه  ای کامل برای سفید در شروع بازی لندن محصولی ازFoxy Openings

مجموعه ای کامل برای سفید در شروع بازی لندن محصولی ازFoxy Openings

 

 

 

 

مجموعه  ای کامل برای سفید در شروع بازی لندن محصولی ازFoxy Openings 

 

محصول:2020 

 

قیمت این دوره در سایت اصلی: 20دلار

مدت زمان فیلم: 180 دقیقه(انگلیسی)

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر”اندروید”وغیره

استاد بین المللی آندرو مارتین و دوره جذاب شروع بازی لندن برای مهره سفید!!

در دوران کامپیوتر به ندرت اتفاق می افتد که یک سیستم بازیکن کاملاً جدید کشف شود. با این حال ، این در مورد Jobova London System صادق است. شروع بازی ترکیبی از Veresov و London Systems است ، جایی که سفید ترکیبی از Nc3 و Bf4 است. موقعیت های نامشخص و تیز از ابتدای بازی بوجود می آید.

در سال 2020 تنها مخترع ،استاد بزرگ باادور جاباوا نیست که از این سیستم با موفقیت استفاده می کند. مگنوس کارلسن و ناکامورا از این ایده استقبال کرده اند و به دلیل حمایت آنها ، بسیاری از استادان بزرگ دیگر در مسیر جدید مانند سیمون ویلیامز که سهم مهمی در موفقیت این شروع بازی داشته است ، شعله ور می شوند. هیچ کتابی حتی در این زمینه نوشته نشده است ، بنابراین این یک سلاح شگفت انگیز خواهد بود.

فقط با رعایت حرکات توصیه شده می توانید به حملات شدید و پیروزی های خردکننده در همان ابتدای بازی برسید. کاروانا و حتی کاسپاروف قربانی حملاتی شده اند که به نظر می رسد از هیچ جا بیرون آمده اند!

در این دوره آموزشی کاملاً جدید Foxy Openings ، IM Andrew Martin شما را با شروع بازی آشنا می کند و سپس توصیه های مربوط به خود را ارائه می دهد. با این سیستم مبهم می توانید حریفان را غافلگیر کنید و از هر شانس برای حمله سریع استفاده کنید. این یک گشایش عالی برای همه بازیکنان است. شگفت زده خواهید شد که این باز شدن چقدر می تواند موثر باشد.

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید