حل المسائل دستنویس کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته وایلی ویژه رشته مهندسی اتوماسیون و ابزاردقیق در صنعت نفت دانشگاه شیراز

picuploaded 365 - حل المسائل دستنویس کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته وایلی ویژه رشته مهندسی اتوماسیون و ابزاردقیق در صنعت نفت دانشگاه شیراز

حل المسائل دستنویس کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته وایلی ویژه رشته مهندسی اتوماسیون و ابزاردقیق در صنعت نفت دانشگاه شیراز

حل المسائل دستنویس کتاب ریاضیات مهندسی را در این بسته دانلودی به صورت دست نویس برای شما آماده  نموده ایم. محتوای این بسته به صورت فایل های با فرمت PDF  و JPG  می باشد.

همانطور که مطلع هستید، کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته وایلی جزو مراجع اصلی درس ریاضیات مهندسی پیشرفته در صنعت نفت می باشد. این درس در دانشگاه شیراز و در رشته مهندسی اتوماسیون و ابزاردقیق تدریس می گردد. فصل هایی که از این کتاب در این رشته تدریس شده و ما حل تمرین های بخش های آن را برای شما در اینجا آماده نموده ایم، عبارتند از :

فصل سوم : مقدمه ای بر جبر خطی

فصل یازدهم : فضاهای برداری و تبدیلات خطی

فصل دوازدهم :  کاربردها – خواص دیگری از ماترییس ها

فصل چهاردهم : حساب تغییرات

لطفا توجه بفرمایید که حل های ارائه شده و به صورت دستنویس می باشد. در این درس استاد مربوطه در دانشگاه شیراز، از سرفصل های فوق ، 8 سری تمرین تحویلی ارائه می کند که دانشجویان موظف هستند آن ها را تحویل داده و بخشی از نمره پایانی به این صورت محاسبه خواهد شد. احل تمریناتی که در این بسته گنجانده شده است، تمرکز روی این هشت سری تمرینات تحویلی دارد. البته حل تمریناتی که استاد درس در جلسات حل تمرین و نزدیک به امتحان میانترم و پایان ترم در کلاس مطرح کرده اند نیز در این بسته گنجانده شده است. بنابراین به این موضوع دقت فرمایید که حل همه تمرینات موجود نمی باشد، زیرا برخی تمرینات توسط استاد حذف می شوند.

همچنین، جهت آشنایی شما با نحوه سوال دهی استاد، تعدادی نمونه سوال امتحانی این درس که در رشته مهندسی اتوماسیون و ابزاردقیق در صنعت نفت، در سال های گذشته مطرح شده است، را در این مجموعه قرار داده ایم. (در مجموع 140 صفحه فایل های pdf و تعداد 60 عدد تصویر jpg می باشد.)

 

 

 

لطفا پیش از تهیه فایل ها به این موضوع توجه فرمایید که حل مسائل کتاب، به صورت دستنویس تهیه شده و بر روی 8 سری تمرین تحویلی به استاد، ویژه رشته مهندسی ابزاردقیق و اتوماسیون در صنعت نفت تهیه شده است. حل های ارائه شده، شامل حل تمامی تمرین های کتاب اصلی نمی باشد.

برای دانلود کلیک کنید