درمان مشکل بی خوابی با القای امواج مغزی به روش ایزوکرونیک

- درمان مشکل بی خوابی با القای امواج مغزی به روش ایزوکرونیک

درمان مشکل بی خوابی با القای امواج مغزی به روش ایزوکرونیک

مغز ما در شرایط مختلف دارای فرکانس کاری خاص خود می باشد که تحت عنوان امواج مغزی شناخته می شوند، مثلا وقتی در حال مطالعه و تمرکز روی حل مساله ای هستیم مغز ما امواج خاصی با فرکانس مشخصی را ساطع می کند و وقتی در حال خواب هستیم امواج دیگیری ساطع می شود. این امواج در کلینیک های درمانی و در آزمایشگاه های مهندسی پزشکی با استفاده از دستگاه EEG قابل آشکارسازی می باشد.

 دانشمندان ثابت کرده اند که اگر فرکانسهایی که مغز در حالت های مختلف ساطع می کند را به مغز بفرستیم، مغز به همان حالت کاری منتقل می شود مثلا اگر امواج خواب را به مغز منتقل کنیم مغز کم کم به حالت خواب رفته و شخص می خوابد. امروزه از همین پدیده علمی، پزشکان زیادی در دنیا جهت درمان انواع اختلالات مربوط به مغز استفاده می کنند مانند درمان مشکل بد خوابی و بی خوابی، درمان افسردگی، درمان عدم تمرکز خصوصا در کودکان و … .

 فایل صوتی که در اینجا ارائه شده است برای درمان مشکل بد خوابی ساخته شده است و عملکرد آن در حدود 80 درصد افراد موفقیت آمیز بوده است. لازم به ذکر می باشد که این نت های صوتی هیچگونه عوارض منفی ندارند.

بهیتر است با استفاده از هدفون گوش دهید اما بدون هدفون هم اگر محیط خیلی پر سر و صدا نباشد اثربخش می باشد.

فایل صوتی بصورت MP3 بوده و مدت زمان آن 41 دقیقه است. شدت صوت (ولوم دستگاه) را در حدی که برایتان آزاردهنده نباشد تنظیم کنید. 

 

هشدار1: چنانتچه مبتلا به بیماری های مغزی نظیر صرع، آلزایمر و … هستید از محصولات القای امواج مغزی استفاده نکنید. این محصول مختص کسانی است که دچار بیماری خاص مرتبط با مغز نیستند یا اینکه قبلا با پزشک خود مشورت کرده باشند.

هشدار2: استفاده از این امواج برای خانم های باردار ممنوع است.

هشدار3: چنانچه در حین استفاده از این محصول احساس تپش قلب، سرگیجه، حالت تهوع داشتید، اجرای فایل صوتی را متوقف کنید.

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید