دانلود رام رسمی (فایل فلش کیبورد فارسی) Galaxy J1 Mini Prime سامسونگ نسخه SM-J106H آپدیت اندروید 6.0.1 مارشمالو J106HDDU

- دانلود رام رسمی (فایل فلش کیبورد فارسی) Galaxy J1 Mini Prime سامسونگ نسخه SM-J106H آپدیت اندروید 6.0.1 مارشمالو J106HDDU

دانلود رام رسمی (فایل فلش کیبورد فارسی) Galaxy J1 Mini Prime سامسونگ نسخه SM-J106H آپدیت اندروید 6.0.1 مارشمالو J106HDDU

 

 

دانلود رام رسمی (فایل فلش کیبورد فارسی) Galaxy J1 Mini Prime سامسونگ نسخه SM-J106H

آپدیت اندروید 6.0.1 مارشمالو

 

Galaxy J1 Mini Prime Marshmallow

 

 

 

 

 

 

 

رام رسمی 4 فایل (همراه با فایل PIT)

 
این مدل فاقد رام تک فایل می باشد و دو فایل CSC دارد که طبق آموزش فقط یکی از آنها باید در بخش CSC انتخاب شود.
مهم : رام را با توجه به حرف 6 تا 8 بیلد نامبر فعلی بین JVU یا DDU دانلود کنید  (برای اطلاع بیلدنامبر #1234#* بگیرید و AP را بخوانید)
 

نام گوشی: Galaxy J1 Mini Prime

شماره مدل گوشی: SM-J106H

ورژن اندروید: 6.0.1         

کشور: بنگلادش

فارسی: کیبورد

تاریخ انتشار آپدیت:  28.12.2016

نسخه رام: J106HDDU0APL4

دانلود نسخه رام: J106HJVU0AQB3

لیست تغییرات آپدیت: 9351276

حجم رام: 1.16 گیگابایت

 

قبل از نصب رام Galaxy J1 Mini Prime حتما بخوانید:

آموزش نصب رام Galaxy J1 Mini Prime توسط Odin

دانلود نرم افزار Odin

آموزش گرفتن بک آپ از گوشی اندروید

آموزش فعال کردن USB Debugging در Galaxy J1 Mini Prime

آموزش دیتا فکتوری ریست Galaxy J1 Mini Prime

آموزش وایپ کش پارتیشن Galaxy J1 Mini Prime

دانلود درایور USB سامسونگ (Samsung USB Drivers) برای Galaxy J1 Mini Prime

آموزش آپدیت Galaxy J1 Mini Prime با Kies

دانلود برنامه اتصال گوشی سامسونگ به کامپیوتر

 

مشخصات Galaxy J1 Mini Prime

این روزها بازار گوشی‌های میان‌رده داغ است., در کنار گوشی‌های بالارده، شرکت‌ها سعی دارند تا با تولید گوشی‌هایی میان‌رده، فروش خوبی داشته باشند. شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ با تغییرات کوچکی در سخت‌افزار و بعضا طراحی گوشی‌های میان‌رده، آن‌ها را در قالب مدل جدیدی به بازار عرضه می‌کنند. گوشی «سامسونگ گلکسی جی ۱ مینی پریم دو سیم‌کارت» (Samsung Galaxy J1 mini prim SM-J106H Dual SIM) با داشتن نمایشگری کوچک که مناسب دست‌های کوچک است، سخت‌افزاری که خیال کاربران را از انجام امور پایه‌ی روزانه راحت می‌کند، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم و یک باتری که می‌تواند مدت زمان قابل ‌توجهی انرژی لازم برای مکالمه‌ را تامین کند؛ یکی از این میان‌رده‌هاست‌ که از کیفیت و بازه‌ی قیمتی مناسبی برخوردار است. این گوشی نسخه بهبود یافته گالکسی Samsung Galaxy J1 Mini SM-J105 می باشد که فلش دوربین هم در این گوشی اضافه شده است.

برخلاف بسیاری از گوشی‌های جدید سامسونگ برای این گوشی‌ از پنل‌های LCD با فناوری TFT استفاده شده است. برای این گوشی نمایشگری با تراکم ۲۳۳ پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی ۴٫۰ اینچ انتخاب شده است. این نمایشگر با رزولوشن پایینش می‌تواند برای امور روزانه مناسب باشد؛ اما شاید هنگام بازی، خواندن متون یا وب‌گردی در آن، خواندن و دیدن محتویاتش کمی با زحمت همراه باشد.

این گوشی با پردازنده‌ی اصلی ۴ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی مناسبش برای انجام امور روزانه و بازی‌های نسبتا سبک، مناسب به نظر می‌آید. همچنین ۷۶۸ مگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که امکان افزایش آن تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، بلوتوث، Wi-Fi، رادیوی FM و از شبکه ۳G پشتیبانی می کند و از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی J1 مینی پریم هستند. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که برای تامین انرژی گلکسی J1  مینی پریم کاملا مطلوب به نظر می‌رسد. این باتری می‌تواند انرژی لازم را برای حدود ۸ ساعت مکالمه‌ی مدام برای کاربران J1 مینی پریم فراهم کند. همچنین دو دوربین با سنسور‌های ۵ مگاپیکسل همرا با فلش و VGA برای دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی در نظر گرفته شده‌اند که برای رفع نیاز‌های معمولی مناسب هستند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بدنه‌ی پلاستیکی‌اش، وزن ۱۴۲ گرمی  اشاره کرد. همچنین سامسونگ این گوشی را به نسخه‌ی ۵٫۱ از اندروید لالی‌پاپ مجهز کرده تا کاربران از نصب نرم‌افزار‌های به‌روز در این گوشی لذت ببرند. سامسونگ گلکسی J1 مینی پریم  در کنار قیمت و طراحی مناسبش، سخت‌افزاری  مناسب دارد. همچنین نمایشگر ۴٫۰ اینچی با فناوری TFT می‌تواند از نقاط قوت این میان‌رده‌ی خوش‌ساخت به‌حساب آید. اگر برای رفع نیاز‌های روزانه، سرزدن به شبکه‌های اجتماعی و گاهی بازی‌کردن نیاز به گوشی مناسبی دارید، این گوشی می‌تواند پاسخ مناسبی به نیاز‌هایتان باشد.

 

برای دانلود کلیک کنید