فایل اکسل گودیناف(نقاشی آدمک)

- فایل اکسل گودیناف(نقاشی آدمک)

فایل اکسل گودیناف(نقاشی آدمک)

برای اولین بار

فایل اکسل آزمون آدمک گودیناف

فایل مورد نظر تمامی محاسبات را بطور خودکار انجام میدهد و بهره هوشی کودک را در انتهای صفحه نمایش می دهد.

آزمون ترسیم آدمک از آسانترین و عملی ترین و جهانی ترین آزمونهای تصویری است

مهمترین هدف این آزمون تعیین درجه هوشمندی سن عقلی وبهره هوشی کودک است.همچنین دراین ازمون خیلی سریع بهره هوشی کودک را اندازه می گیریم.حتی در مورد کودکانی واطفالی که زبان نمی دانند وقادر به تکلم نیستند نیز کاربرد دارد.

اجرای ازمون بسیار ساده هست و به ازمودنی گفته می شود که یک آدم ترسیم کن و هرچه می توانی آنرا زیبا وخوب بکش ،بدون محدودیت زمانی اجازه میدهیم کودک نقاشی بکشد

سپس اجازه بدهید کودک چند تصویر بکشد و در اخر شما بهترین وکاملترین آنها را انتخاب کنید وسپس به آن در فایل نمره دهید ،بدین صورت که در مقابل هر مورد که ترسیم شده بود علامت * ستاره یا دلخواه بزنید ودر غیر اینصورت از آن گذر کنید و به سئوال بعدی بروید.

 

آزمون تصویر آدمک گودیناف

دارای 51 سئوال ونمایش بهره هوشی کودک

به طور کلی روش نمره گذاری در آزمون تصویر آدمک گودیناف از این قرار است که به هر قسمتی از تصویر یک نمره تعلق می گیرد که مجموع آنها 51 تجاوز نمی کند. با استفاده از جدول مخصوص، نمره خام تبدیل به سن عقلی می شود و از رابطه 100×سن تقویمی ÷ سن عقلی بهره هوشی کودک بدست می آید.

بدون خطا وerror

با تهیه فایل مورد نظر از انجام تمامی محاسبات فارغ خواهید شد و فقط کافی است به سئوالات در خصوص نقاشی آزمودنی بطور صادقانه ودور از هرگونه تعصب و بصورت سهل گیرانه وبدون وسواس پاسخ ونمره دهید و نتیجه را سریع در پایان صفحه مشاهده کنید.

نکته مهم :حتما بایستی ارقام مربوط به سن و ماه را وارد کنید تا محاسبات انجام گردد.مثال آزمودنی چند سال دارد جواب :10 سال و 3 ماه که شما باید عدد 10 را در مقابل سن(3تا 13) و عدد ماه(بین 1 تا 12) رانیز در محل مربوطه وارد کنید ،لازم بذکر است فایل بگونه ای طرح شده که خارج از اعداد ذکر شده نیز محاسبات را انجام دهد اما پیشنهاد می شود بصورت استاندارد انجام شود.

در پایان لطفا توضیحات فایل خریداری شده رادر شیت دوم بخوانید.

برای دانلود کلیک کنید