کسب درآمد از علاقه به گل و گیاه

- کسب درآمد از علاقه به گل و گیاه

کسب درآمد از علاقه به گل و گیاه

آیا شما به گل وگیاه علاقه مند هستید ؟ آیا بیکار هستید ؟ آیا شغل اصلی شما کفاف زندگی شما را نمیدهد ویا در شغل شما روزی 2 تا 3 ساعت وقت آزاد دارید؟ اگر در نزدیک منزل خودتان از 100 تا 300 متر زمین یا حیاط خلوت دارید (در بعضی از شرلیط حتی در پشت بام هم قابل اجرا است)

آیا شما میدانید در مساحتی به اندازه 100 تا 90 مترمربع میتوان تا حدود 300 هزار گلدان را پرورش دهید با توجه به قیمت انواع گلهای گلدانی یا نهال میتوانید تصور کنید چه درامدی سالیانه در انتظار شماست . یادم هست همین چند سال پیش چند جوان با پرورش گیاه گوشتخوار در پشت بام منزلشان در یک دوره دویست میلیون در یک سال کسب درآمد کردند و یا چندین نفر را سراغ دارم که در شمال ودر حاشیه شهرها زمین های ارزان قیمت را خریداری کرده اند و با کاشت صنوبر صنعتی بعد از پنج سال با فروش چوب آن درآمدشان از پولی که بابت زمین داده بودند بیشتر شد بدون اینکه کاری بجز کشت اولیه انجام داده باشند در واقع زمین برایشان مفت درآمد . شاید فکر کنید سرشته ای در این کار ندارید ,این موضوع را در نظر بگیرید که بسیاری از تولید کنندگان بزرگ امروزی روزی کار خود را با یک بیلچه و شاید با چند گلدان شروع کرده اند. واین را بدانید که با مهارت در این کار شما میتوانید یک قلمه به اندازه مداد و یا حتی در برخی گلها از یک برگ  گلدانی تولید کنید که الان در سال 1400 از 50 تا 200 هزار تومان می ارزد.کافی است که با خرید چند بوته از گیاهان با ارزش بارها و بارها آنها را تکثیر کرده و بفروشید. فقط کافیست یاد بگیرید چه چیزی را چگونه پرورش دهید.

این شغل میتواند برای همه قابل اجرا باشد ,از جوانان بیکار , شغل دوم , زنان خانه دارو افراد بازنشسته .

سعی من این است در این کتاب سرنخ های اولیه را در اختیار شما قرار بدهم , از کجا شروع کنیم ,چه چیزهای را میتوانیم پرورش دهیم , و از همه مهم تر چگونه و کجا بفروشیم

برای دانلود کلیک کنید