تحقیق مهارت نوشتن و روشها و شیوه های تدریس آن در دوره دبستان

- تحقیق مهارت نوشتن و روشها و شیوه های تدریس آن در دوره دبستان

تحقیق مهارت نوشتن و روشها و شیوه های تدریس آن در دوره دبستان

تحقیق مهارت نوشتن و روشها و شیوه های تدریس آن در دوره دبستان/
 
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
 
خلاصه و چکیده تحقیق:
هدف کلی این مقاله مهارت نوشتن و روشها و شیوه های تدریس آن در دوره دبستان می باشد.
آغاز این سلسله مراتب آموزشی رونویسی در پایه اول دبستان است که آموزش نوشتن غیرفعال از این زمان آغاز می شود.
پس از نایل آمدن به آموزش رونویسی آموزش نوشتن نیمه فعال که جانشین کردن شکل صحیح حروف می باشد انجام می پذیرد.
آموزش های کلمه سازی،جمله نویسی،املا و لنشا همگی جز آموزش فعال می باشند که از نظر نگارنده تا پایان دوره ابتدایی برای دانش آموزان کافی می باشد.
 
تعداد صفحات: 31
 
فرمت فایل: word
 
فهرست مطالب:
چکیده:    1
مقدمه     2
مراحل یادگیری نوشتن:        3
آموزش رونویسی:   4
مراحل رونویسی:   4
آموزش املا          4
مراحل روش آموزش املا:     6
آموزش کلمه سازی: 9
آموزش جمله سازی:            10
انواع تمرینات جمله سازی:    11
انشا و روش های آموزش آن   13
روشهای آموزش انشا           14
انواع نگارش ویژه دانش آموزان دوره دبستان       14
نتایج یافته ها:        18
شکوفایی مهارت خواندن در دانش آموزان ابتدایی  19
خواندن    20
مراحل به کمال رسیدن در خواندن:      20
روش های تقویت انشای دانش آموزان ابتدایی      26
نتیجه گیری          29
منابع و مآخذ:        31

برای دانلود کلیک کنید