دانلود پکیج تدوینگرشو (آموزش تدوین فیلم با پریمیر)

- دانلود پکیج تدوینگرشو (آموزش تدوین فیلم با پریمیر)

دانلود پکیج تدوینگرشو (آموزش تدوین فیلم با پریمیر)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

????پکیج (تدوینگرشو1) 
????قیمت اصلی : 2.500.000 تومان با تخفبف 50 هزار تومن 
???? حجم فایل :5.6 GB 
???? تعداد پارت :6???? →
????نوع فایل : RAR ✅

 

https://studio-mim.com

 

دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش تدوین فیلم با پریمیر

این دوره پریمیر یک راه آموزشی دقیق برای یادگیری و تسط بر یکی از مطرح ترین نرم افزار تدوین فیلم جهانه. با یادگیری و تسلط بر محتوای آموزشی این دوره میتونید وارد بازار کار تدوین فیلم بشید و در شرکت های خصوصی و دولتی استخدام بشید یا به عنوان فریلنسر از توی خونه کسب درآمد کنید

شما از یه علاقه‌مند به تدوین، به یه تدوینگر حرفه ای تبدیل میشید.

پریمیر پرو یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزار های تدوین فیلم دنیاست. نرم افزاری که در هر شغلی که باشید به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه با جلسات دوره تدوینگرشو 1 : آموزش پریمیر آشنا میشید

آموزش تدوین فیلم با تدوینگرشو 1

با آموزش تدوین فیلم تدوینگرشو 1 مهارت تولید و خلق فایل های ویئویی جذاب و خاصی رو به دست میارید و به راحتی می تونید از شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرم و یویتوب و افرادی که میخوان توی این حوزه فعالیت کنن و امروزه هم تعدادشون خیلی خیلی بالا رفته کسب درآمد کنید. شما توی دوره پریمیر تدینگرشو 1 یاد میگیرید با ویرایش فیلم ها و کلیپ ها، اضافه کردن یا حذف هایی از کلیپ های ویدئویی یا کلیپ صوتی، اصلاح رنگ و اعمال فیلتر و ادیت و ویرایش صدا، جا به جایی و ترنزیشن بین کلیپ ها و فیلم ها، استفاده از میم ها و کلی مهارت دیگه چطوری مثل حرفه ای ها تدوین کنیم و از فرصت های شغلی زیادی که واستن پیش میاد استفاده کنید.

آموزش تدوین فیلم و اهمیت آن

دوره پریمیر تدوینگرشو 1 یه دوره تخصصی تدوین فیلم با رویکرد ورود به بازار کاره و همچنین همه کارفرماها به دنیال افراد متخصص حوزه تدوین فیلم میگردن. پس با دوره پریمیر تدوینگرشو 1 قطعا مهارت و تخصص کافی در زمینه تدوین رو بدست میارید و از طریق این رشته پردرآمد بتونید وارد بازار کار بشید.

با آموزش تدوین فیلم با پریمیر میتونید از این هنر در زمین های فیلم سازی، تیزر های تبلیغاتی، ویدئو های فضای مجازی مثل اینستاگرم و یوتیوب، نمایش های تلویزیونی، مستند و کلیپ های مختلف درآمدزایی کنید.

برای دانلود کلیک کنید