فایل صوتی هیپنوتیزم برای ایجاد عادات مثبت

- فایل صوتی هیپنوتیزم برای ایجاد عادات مثبت

فایل صوتی هیپنوتیزم برای ایجاد عادات مثبت

خود هیپنوتیزم ایجاد عادات مثبت (فایل صوتی)

بسیاری از عادات ما ریشه در ضمیر ناخودآگاه ما دارند. هنگامی که کاری را به دفعات زیاد به طور آگاهانه انجام دهیم مراحل انجام آن کار وارد ضمیرناخودآگاه شده و دیگر برای انجام مجدد آن فکر چندانی نمی کنیم. درست مثل رانندگی…اوایل که رانندگی را می آموزیم به تک تک کارهایی که قرار است انجام دهیم توجه می کنیم و مواظب هستیم که چیزی از قلم نیفتد. برای تعویض دنده و نحوه قرار دادن پا بر کلاج و … فکر می کنیم و تمام حواس ما به سمت رانندگی صحیح، جمع است. ولی پس از مدتی وقتی سوار ماشین می شویم حتی خودمان هم نمی فهمیم کی ماشین را روشن کرده و دنده را عوض کرده ایم و … انگار که حتی به آن کارها فکر هم نمی کنیم زیرا به خاطر تمرین و تکرار زیاد، ضمیر ناخودآگاه ما به خوبی انجام آنها را فرا گرفته و نیازی به انجام آگاهانه آن نداریم.

بنابراین بسیاری از مهارت ها و عادات و نحوه انجام صحیح آنها بستگی به این دارد که چه قدر آن کار در ضمیرناخودآگاه ما به شکل صحیح و به اندازه کافی نهادینه شده باشد.

راه های زیادی برای وارد کردن یک عادت و یا مهارت در ضمیرناخودآگاه وجود دارد که یکی از آنها هیپنوتیزم است. ممکن است با روش های دیگر مانند تمرین و تکرار نتیجه دلخواه را نگیریم زیرا شاید اصلا میل و حوصله انجام آن کار را نداشته باشیم. برای مثال می خواهیم عادت سحرخیزی و یا ورزش کردن و خوش صحبتی را در خود به وجود بیاوریم ولی موقع انجام آنها بی حوصله و یا انگیزه لازم را نداشته باشیم و یا اصلا انجام آنها را فراموش کنیم.

با فایل صوتی خودهیپنوتیزم زیر (محصولی از سایت آرنوشا)، نه تنها انگیزه و میل و رغبت شما نسبت به ایجاد عادت دلخواهتان در شما ایجاد می شود بلکه با گوش دادن روزانه آن (بین چند روز تا چند هفته) تعهد و نیروی لازم برای اجرای عملی آن در زندگی تان در ضمیر ناخودآگاهتان به وجود آمده و خود به خود نیروی مثبت درونی زیادی را برای ایجاد عادت مفید مورد نظر خود در زندگی احساس می کنید و به راحتی کار مورد نظرتان را انجام می دهید.

 

برای دانلود کلیک کنید