مقاله ای کامل در مورد ورزش دوچرخه سواری

- مقاله ای کامل در مورد ورزش دوچرخه سواری

مقاله ای کامل در مورد ورزش دوچرخه سواری

این مقاله 9 صفحه ای در قالب word و قابل ویرایش میباشد و تمام صفحات آن دارای حاشیه و همچنین پس زمینه میباشد و به طور کامل و مفصل به شرح ورزش دوچرخه سواری از قبیل تاریخچه ، قوانین این ورزش و . . . پرداخته است.

قسمت هایی از مقاله :

مقدمه :

دوچرخه سواری، استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل، تفریح، تمرینات ورزشی و یا ورزش بطور مستقل است. افرادی که دوچرخه سواری می کنند را “دوچرخه سوار” یا “دوچرخه ران” می گویند.

دوچرخه در قرن 19 معرفی شد و در حال حاضر حدود یک میلیارد عدد از آن در سراسر جهان وجود دارد آنها ابزار اصلی حمل و نقل در بسیاری از نقاط جهان نیز می باشند.

دوچرخه سواری به طور وسیعی به عنوان یک نوع بسیار موثر و کارآمد از حمل و نقل در فاصله های کوتاه و متوسط در نظر گرفته شده است.

 برخی از اسلام‌گرایان، دوچرخه‌سواری بانوان را عملی «غیراسلامی» و «ناهنجارانه» تلقی می‌کنند.

دوچرخه در مقایسه با وسایل نقلیه موتوری دارای مزایای متعددی هستند، از جمله ورزش بدنی مداوم در دوچرخه سواری، پارک آسان تر، افزایش قدرت مانور، و دسترسی به جاده ها، مسیر دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی روستایی است. دوچرخه سواری کاهش مصرف سوخت های فسیلیآلودگی هوا یا صوتی کمتر، و کاهش بسیار بار ترافیکی را سبب می شود. این امر منجر به هزینه های مالی کمتر به کاربر و همچنین به جامعه در اشل بزرگ می شود.

 

 و ادامه مقاله

برای دانلود کلیک کنید