مقاله فارسی با موضوع راهکارهای امنیت در سیستم عامل ios در قالب ورد به همراه فایل منابع و پاورپوینت ارائه (مناسب جهت دانشجویان ارشد )

- مقاله فارسی با موضوع راهکارهای امنیت در سیستم عامل ios در قالب ورد به همراه فایل منابع و پاورپوینت ارائه  (مناسب جهت دانشجویان ارشد )

مقاله فارسی با موضوع راهکارهای امنیت در سیستم عامل ios در قالب ورد به همراه فایل منابع و پاورپوینت ارائه (مناسب جهت دانشجویان ارشد )

مقاله فارسی با موضوع راهکارهای امنیت در سیستم عامل ios در قالب ورد به همراه فایل منابع و پاورپوینت ارائه  (مناسب جهت دانشجویان ارشد ) /

 

فرمت فایل : Word / 

تعداد صفحات : 7 /

تعداد منابع : 10 مقاله . مقاله 2016 و 2018 هستند /

 

این مقاله کاملا مطابق با استانداردهای مقاله نویسی کنفرانس های داخلی نوشته شده و قابل ارائه به کنفرانس های داخلی می باشد  . ضمنا فایل های منابع رو می توانید از اینجا رایگان دانلود کنید . 

 

چکیده :

با افزایش همگرایی فن آوری ها به خصوص در تلفن های همراه که کاربر می تواند در زمان واقعی دسترسی، ذخیره و انتقال داده ها را در دستگاه های مختلف داشته باشد. خطرات ناشی از عواملی چون فقدان تدابیر امنیتی مناسب در محل و کاربران دارای سطوح لازم برای آگاهی ناکافی و عدم درک کامل این مساله است که چگونه تدابیر امنیتی را می توان به سود آن‌ها مورد استفاده قرار داد. و در این مقاله تکنیک های امنیتی که در عملکرد تلفن های همراه موثر هستند را ارائه می دهیم از جمله سیسم امن بوت ios  و همچینین محاصره ی امنی که در لایه ی زیرین در بین سخت افزار و نرم افزار واقع شده است مورد بررسی قرار دادیم.

کلمات کلیدی:

آسیب پذیری ، امنیت موبایل ، رمزنگاری ، محافظت از داده ، بوت لودر، Sandbox ، محاصره ی امن

 

برای دانلود کلیک کنید