دانلود کاستوم رام سامسونگ گلکسی J7 Prime اندروید 9.0

- دانلود کاستوم رام سامسونگ گلکسی J7 Prime اندروید 9.0

دانلود کاستوم رام سامسونگ گلکسی J7 Prime اندروید 9.0

 

 

 

 

 

 

دانلود کاستوم رام سامسونگ گلکسی J7 Prime اندروید 9.0

 

 

گلکسی J7 Prime محصول سال 2016 سامسونگ را میتوان به جرات محبوب ترین گوشی در بازار ایران دانست، علت این محبوبیت را میتوان به سخت افزار مناسب و آن در هنگام ارائه دانست. اما جی 7 پرایم که مدل G610F نام مدل دقیق آن است از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی ، 3 گیگ رم و پردازنده اگزینوس 7870 بهره میبرد. اما J7 Prime به طور پیشفرض اندروید 6 را با خود به همراه داشت که بعدها اندروید 7 و 8.1 را نیز به صورت رسمی دریافت کرد. برای مشاهده رام های رسمی این گوشی به لینک زیر مراجعه کنید.

 

اما این گوشی محبوب که حالا بعید است اندروید بالاتری از 8.1 را بطور رسمی به خود ببینید توسط توسعه دهندگان و اندرویدبازان مورد استقبال قرار گرفته و میتوان آنرا به راحتی به اندروید 9 پای ارتقا داد. بدیهیست که این رام و فایل آپدیت به طور رسمی ارائه نشدند و ممکن است دارای باگ های کوچکی نیز باشند اما اندرویدزوم تلاش کرده کاستوم رامی سریع و کم باگ را در نظر بگیرد.

اسکرین شات های اجرای اندروید 9 بروی J7 Prime

در جدول زیر مشخصات فایلهای درون پکیج ذکر شده و در ادامه آموزش آن را بخوانید.

گفتنی است برای نصب این رام نیاز است بروی اندروید آخرین نسخه اندروید رسمی قرار داشته باشید

 

Y6 II محصول سال 2016 هواوی است که در ایران نیز برای مدتی محبوب شد. این گوشی 5.5 اینچی با بهره گیری از 2 گیگ رم و پردازنده کایرین 620 یک دستگاه میانرده محسوب میشود. Y6 II که در ابتدا با اندروید 6 معرفی شد در ادامه نتوانست ورژن اندروید بالاتری را به خود ببیند لذا در این پست تصمیم داریم اندروید 7.1.2 بعنوان کاستوم رام برای گوشی شما معرفی کنیم. پس اگر دارنده یک دستگاه Y6 II هستید و میخواهید گوشی خود را به اندروید 7 نوقا بروزرسانی کنید این پست را دنبال کنید.

دانلود کاستوم رام سامسونگ گلکسی J7 Prime اندروید 9.0

برای دانلود کلیک کنید