پاورپوینت درباره مدیریت پرسنلی

- پاورپوینت درباره مديريت پرسنلي

پاورپوینت درباره مدیریت پرسنلی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 27 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

 

 

 

 

مدیریت پرسنلی

مقدمه:
اقای سینجر:

زمانی  می توانیم شرکتی موفق داشته باشیم که کارمندانی با رضایت بالا  داشته باشیم :                                    
1- کارمندان با قرار گرفتن در محل و موقعیتی مناسب تخصص و توان خود می توانند بدرستی انجام وظیفه کنند و موفق باشند .
2-می توانند کاری که از انها توقع می رود را کامل انجام  دهند.                 

3-ترس ا ز کم کاری نداشته باشند.
4-می توانند با جلب رضایت مدیر در کار ترقی کنند .             

مدیریت پرسنلی یا اداره امور کارکنان:

یعنی گسترش و حفظ منابع انسانی و ایجاد منبعی ازنیروی کار

مورد نیاز موجود و در دسترس، که سازمان بتواندهنگام نیازبه

  مستخدمان بیشتر، از آنها استفاده کند..

وظایف مدیریت پرسنلی یا مدیریت امور کارکنان:
 
1 – وظیفه هماهنگی
2 – وظیفه خدماتی
3 – وظیفه مشورتی
4 – وظیفه صفی

وظیفه هماهنگی : مدیریت پرسنلی به عنوان بازوی قانونی مدیریت عالی جهت هماهنگی فعالیتهای پرسنلی در سازمان است .

وظیفه خدماتی : امور کارکنان وظیفه ارائه خدمات پرسنلی از قبیل کارمند یابی ، استخدام ، آموزش و بهسازی ، پاداش ، ترفیع و اخراج را در تمام سطوح سازمانی به وکالت از طرف همه مدیران عهده دار است . همچنین امور بهداشت ، بیمه ، بازنشستگی و غیره را انجام میدهند .

وظیفه مشورتی : همانطور که قبلاً بیان شد چون که مدیران ، تخصصی در زمینه مباحث مدیریت منابع انسانی ندارند ، لذا مدیریت امور کارکنان بازوی مشورتی همه مدیران در زمینه این مباحث میباشد .

وظیفه صفی : هدایت و اداره پرسنل واحد امور کارکنان بر عهده مدیریت پرسنلی است . به عبارتی دیگر مدیریت پرسنلی برای کارکنان خود وظیفه صفی نسبت به وظایف مدیریت منابع انسانی عهده دار میباشد

برای دانلود کلیک کنید