طرح درس هوای سالم آب سالم، علوم دوم

- طرح درس هوای سالم آب سالم، علوم دوم

طرح درس هوای سالم آب سالم، علوم دوم

عنوان درس 2 کتاب علوم تجربی پایه دوم دبستان، ” هوای سالم، آب سالم ” می باشد. در این درس دانش آموزان با هوای سالم و آب سالم و اثرات آن بر زندگی جانوران و گیاهان آشنا می شوند.

جهت تدریس درس مذکور، در این قسمت سه طرح درس روزانه آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 7 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و در آن به مبحث آب رودخانه، آب سالم و آب آشامیدنی پرداخته شده است. در این طرح درس، فعالیت های مختلفی برای معلم و دانش آموز در نظر گرفته شده است.

طرح درس دوم شامل 2 صفحه بوده و مربوط به بخش آب سالم می باشد. در این طرح درس به اهداف، وسایل کمک آموزشی، روش تدریس، برقراری ارتباط، ارزشیابی تشخیصی، ایجاد انگیزه، اجرای تدریس، ارزشیابی پایانی، جمع بندی و ارائه تکلیف توجه شده است.

طرح درس سوم هم 2 صفحه بوده و مربوط به کل فصل می باشد. در این طرح درس، نکات آموزشی و فعالیت های که باید انجام شود به طور کامل شرح داده شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل نقشه مفهومی درس ( در 1 صفحه ) و فایل سوالات درس به همراه پاسخ آن ( در 2 صفحه )، نیز وجود دارد.

   هدیه این محصول : طرح درس علوم دوم ، درس بعد از جشن – پاورپوینت  طـرح درس نویسـی بـرای معلمان

برای دانلود کلیک کنید