پژوهش معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C

دانلود فایل

پژوهش معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C

1506096853 1533 - پژوهش  معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C

پژوهشی با عنوان معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C به صورت کامل و با فرمت ورد. چکیده: در این تحقیق به بررسی فاکتورهای مؤثر بر قصد مدیریتی شرکت­ها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق را شرکت­های فعال در شهر مشهد، چه در بخش کالاهای بی دوام و بادوام و چه در بخش خدمات تشکیل داده است؛ البته در این بین، شرکت­های فعال در بخش کالاهای صنعتی و خدمات عمومی به دلیل مخاطبین بسیار خاص، از تحقیق حذف شده­اند. در این تحقیق از 200 شرکت بر اساس واریانس به