پژوهش نقش و اهمیت نمایشگاه ها در رشد و توسعه تجاری استان خراسان رضوی
پژوهشی با عنوان نقش و اهمیت نمایشگاهها در رشد و توسعه تجاری استان خراسان رضوی با فرمت ورد چکیده: نمایشگاههای بازرگانی مولفه کلیدی آمیزه بازاریابی و ارتباطات هستند که تحت تاثیر چهار عامل؛ تبلیغات حضوری، روابط عمومی، تشویق و ترغیب و پیشبرد فروش محل مناسبی برای برقراری ارتباط، شناخت خود، رقیب و مشتری به شمار می آیند. نمایشگاه رسالت اصلاح، تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری ورونق مبادلات را عهده دار است از این رو یکی از ابزارهای اصلی اجرای برنامه ها و سیاست های ارتباطی شرکت ها است و حضور در نمایشگاه های بازرگانی یک فرصت طلایی برای شرکتها می باشد. دراین پژوهش به بررسی میزان نقش و