پژوهش بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ در شهر مشهد
پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر انتخاب نام تجاری تلویزیون سامسونگ در شهر مشهد با فرمت ورد. چکیده: افزایش رقابت بین شرکت ها و تنوع طلبی مصرف کنندگان و نیز امکان حق انتخاب بیشتر برای آنها،شرکت هارا وادار کرده تاهرچه بیشتر به مطالعه رفتار خریداران وعوامل تاثیر گذار در آنها بپردازند. یکی از عوامل تاثیر گذاربررفتارمصرف کنندگان نام تجاری است،مصرف کنندگان به این دلیل خواهان نام تجاری هستند که این نام ها سبب می شود که عمل انتخاب وخرید برای آنها آسان تروراحت تر گردد. شناسایی ابعاد مختلف یک نام تجاری وچگونگی تاثیر آن بر رفتارخریدمصرف کنندگان به شرکت ها کمک می کندتابرنامه ای بازاریابی خود راهرچه بهتر وموثرتدوین