پژوهش بررسی تاثیر بازمهندسی محصول زعفران بر جذب و رضایت مشتریان بازار هدف
پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بازمهندسی محصول زعفران بر جذب و رضایت مشتریان بازار هدف با فرمت ورد چکیده با توجه به اینکه مشتریان محور اصلی هر کسب و کار بوده و جذب و رضایت آنان رمز موفقیت سازمان هاست، از این رو بازمهندسی محصول می تواند یکی از ابزارهای دستیابی به رضایت مشتری باشد.عوامل و منابع رضایت مشتری هنگام صادرات محصولات داخلی به خارج در حد پایینی ارزیابی می گردد. از طرف دیگر ضعف تولید در محصولات کشاورزی موجب گردیده که با وجود پتانسیل های فراوان، کیفیت این محصولات در حد پائینی ارزیابی شود.هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر بازمهندسی محصول زعفران بر جذب و رضایت مشتری است که از نظر هدف، کاربردی بوده و بر اساس روش گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی