پژوهش اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند
پژوهشی با عنوان اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند با فرمت ورد چکیده: زمینه: در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند. هدف: اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد: 1. رتبه بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان 2.تعیین رابطۀ بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان با شخصیت برند 3. تأثیر صمیمیت، هیجان، شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی در شخصیت برند روش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر