پژوهش بررسی رضایت مندی مشتریان بانک ملی از سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل فورنل(استان سمنان)
پژوهشی با عنوان بررسی رضایت مندی مشتریان بانک ملی از سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل فورنل(استان سمنان) با فرمت ورد چکیده: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام و پیشرو در زمینه بانکداری الکترونیک در تمام کشور از جمله در سطح استان سمنان تعداد دستگاههای خودپرداز بیشتری جهت ارائه خدمت به مشتریان نسبت به سایر بانکها دارد. تحقیق حاضر حاصل پژوهشی توصیفی است که هدف آن بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانکداری الکترونیک (دستگاه خودپرداز) بانک ملی ایران در استان سمنان میباشد. این تحقیق شامل 5 فرضیه اصلی میباشد که عبارتند از: 1- بین رضایتمندی مشتریان استفادهکننده از دستگاههای خود پرداز بانک ملی و خصوصیات جمعیت