پژوهش بررسی متغیرهای مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار
پژوهشی با عنوان بررسی متغیرهای مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید اینترنتی در سطح شهرستان سبزوار با فرمت ورد چکیده: یکی از مزیت های ممتاز برای بازاریابان اینترنتی ، توانایی دستیابی به مقدار زیادی از مصرف کنندگان پراکنده در مناطق جغرافیایی مختلف مخصوصا در مناطقی که دسترسی به آنها ممکن است در مدت زمان کوتاه می باشد. از آنجا که کشور ما نیز حرکت به سمت این نوع خرید را آغاز نموده است، در این پژوهش محقق بر آن شده است تا با شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی ؛ به بهبود این روش مبادله کمک کند. تحقیق حاضر از حیث هدف یک تحقیق کاربردی ، و از حیث روش ، یک تحقیق توصیفی